Permanente Klok in beeld

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.251
Waarderingsscore
43
Punten
48
Leeftijd
121
Een klok blijven in beeld en zelf o.a. de positie e.d. bepalen dat kan met deze plugin voor enigma2 (DM7025, DM800 en DM8000).
Plugin gemaakt door de syri?r, die al geruime tijd in Duitsland woont: AliAbdul.

In dit eerste bericht van dit draadje wordt steeds de laatste nieuwe versie beschikbaar gesteld.

Je kunt via Men? => Plugins => Permanente Uhr) kun je de klok activeren, deactiveren en de positie veranderen. Op het beeldscherm wordt er verder niks vermeld daarom wat extra info:

links: naar links bewegen
rechts: naar rechts bewegen
up: naar boven bewegen
down: naar beneden bewegen
exit: verlaten, er wordt niks bewaard
ok: verlaten, gegevens worden bewaard

>>> Download laatste versie:

[attachment deleted]
 
Wil je een transparante achtergrond dan in de plugin.py (/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/PermanentClock/plugin.py ) het skin-gedeelte zoals onderstaand aangegeven veranderen:

Code:
SKIN = """
	<screen position="0,0" size="92,26" zPosition="10" backgroundColor="#ff000000" title="Permanent Clock" flags="wfNoBorder">
		<widget source="global.CurrentTime" render="Label" position="1,1" size="90,24" font="Regular;24" valign="center" halign="center" backgroundColor="#ff000000" transparent="1">
			<convert type="ClockToText">Default</convert>
		</widget>
	</screen>"""
 
Heeft iemand enige idee hoe ik dit bestandje op me dreambox 500 krijg?
Ik heb het prog dreamboxedit maar weet niet hoe plugins te instaleren op me DM via pc:biggrin:

Er is geen Hard disk aanwezig in mijn DM
 
Dat zal niet gaan met een DM500 want dat is een enigma1 ontvanger.
 
Hoe krijg dan een plugin geinstaleerd op mijn DM via mijn pc?
 
Zoals elders vermeld: je hebt een Gemini image geinstalleerd, waarschijnlijk via de blauwe knop en dan Add Ons of zo.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan