PH kapt er mee!

S

speelman25

Planet Hemp kapt er mee.
Folgendes schrieb PH heute mittag auf dem ToH-Board:

"Es kann nicht sein, dass jetzt jeder Hardwaredefekt, falsch ausgerichteter Dish und was sonst noch alles zu lesen ist auf die ToH-Firmware zur?ckzuf?hren ist. Da es einige gibt, die dies weiterhin hartn?ckig behaupten und publizieren die 6.5C sei eine Killersoft ohne sich die M?he zu machen dies mit einem Oszilloskop nachzuweisen - aus welchen Gr?nden auch immer - bleibt mir nichts anderes ?brig als dazu aufzurufen die originale Humax-Firmware zu laden und sich bei zuk?nftigen Problemen direkt an Humax zu wenden. Ich habe weder Zeit noch Lust die Ger?chtek?che abzuzuwehren und auch auch keine Chance gegen die fortlaufende Ignoranz erst mal alles ?bel auf die Software zu schieben.

Es ist daher an der Zeit f?r mich meine Projektarbeit hier jetzt einzustellen um mich auf sch?nere Projekte konzentrieren zu k?nnen.

Kort vertaald:
De software krijgt de schuld van alle defekten momenteel wordt er zelfs gezegd dat de 6.5c een killersoft is.
Het geen niet technisch bewezen kan worden ook niet met een osscilicoop.
Darrom raad ik aan de orginele Humax software te laden en bij toekomstige problemen kontakt met humax op te nemen.
Daar heb ik geeb zin meer aan.
Ik ga me op nieuwe mooiere projecten richten.

Grt. Jacob.

Ik kan me ook wel voorstellen dat je het op een gegeven moment moe word je konstant tegen de "geruchtenkeuken" zoals hij het noemt, te moeten verweren die zonder meer elke oorzaak van storing en defect meteen maar bij de firmware legt.
Op een gegeven moment word je daar wel moedeloos van.

Jammer, alweer een goede die stopt, door het aanhoudende gezeik van enkele vastberaden zeurders die toch nooit tevreden te krijgen zijn.

Zelfde verhaal hebben we 2 jaar geleden ook gehad, toen hij zich mateloos ergerde aan handelaren die met zijn software geld aan het verdienen waren.

De oude humax gebruikers weten nog wel dat opeens een heleboel humaxen het niet meer deden. Dit deed hij toen expres om de illigale handelaren te pesten.

Half jaar later was hij weer aan het programmeren.

Hij heeft wel gelijk dat er ongelofelijk veel zeikerds zijn, die niks anders doen dan bedelen en zeiken als iets niet werkt.

Tuurtje

Jacob, jij zou toch met het Duits dat jij wel beheerst op het desbetreffende board kunnen vermelden dat er velen zijn in Holland die hem w?l volledig vertrouwen.
Wellicht dat hem dat weer wat milder maakt.

gr.
peter

Ik denk dat hij het eerst moet laten bezakken.
Eerst maar eens afwachten.
Ik ben nog wel van plan later kontakt op te nemen met leden van het Team.
Grt. Jacob.

speelman25 zei:
Ik denk dat hij het eerst moet laten bezakken.
Eerst maar eens afwachten.
Ik ben nog wel van plan later kontakt op te nemen met leden van het Team.
Grt. Jacob.

laten we ons daar maar aan vasthouden wie weet?
vrg.

Hij is er weer...de ToH 6.9 is uit.....

Groeten v/d Satrat

Zoals jullie zien het bloed kruipt toch daar waar het niet gaan kan.
Grt. Jacob.

New original version HoT7.1 by Planet Hemp & HoT team is out.
vgr,
Sammex

kan sinds vandaag D+ niet meer ontvangen, welke hot versie geeft mij weer beeld?of moet de nw firm er ook bij, graag advies
bvd
peter

peteroord zei:
kan sinds vandaag D+ niet meer ontvangen, welke hot versie geeft mij weer beeld?of moet de nw firm er ook bij, graag advies
bvd
peter

Waarom maak je geen Nieuwe vraag aan met D+ werkt niet meer???
Dat is wat duidelijker !!

Maar nu een antwoord , Met de laatste ToH33_HoT7.1 en actueele key file naar de humax gestuurd werkt het.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan