Philips 6071 dood?

L

lans78

Nou, ik heb een philips 6071 receiver gekregen van iemand die graag wilde dat ik me erin ging verdiepen. Heb het hele systeem inmiddels al een tijdje, heb echt zooooo veel gelezen en geprobeerd inmiddels. Ik heb sowieso geen AB en het apparaat blijft "hangen" zodra ik em aanzet. Met veel gekloot kan ik nog wel in het menu komen, de schotel en LNB zijn nu goed ingesteld, krijg 4,5 ontvangst. Zenderlijst is ook aanwezig maar kan niet "zappen" als het ware naar andere kanalen, dan loopt ie vast.

Het probleem is ten eerste dat ik een gold card had, die heb ik inmiddels vervangen met een fun card. Na veel lezen heb ik door dat dat met deze niet nodig is. Nu heb ik het apparaat aangesloten via de seriele kabel. Met Flashcvt de 6071 kunnen uitlezen(op laagste snelheid anders werkte het niet, 2uur 10 min) Hij geeft alleen aan blok 0 en voor de rest staat alles op 0. Via wordpad de flash512k.bin geopend en gezocht naar dsx en dsi maar vind niks. Betekend dit dat het apparaat dood is en dat ik een Oslink nodig zal hebben om het weer goed te krijgen?

Alle hulp zou welkom zijn!

thx!

grtz

LanZ
 
wat je even moet doen is met flash even een nieuwe flash512k erin gooien + eeprom vergeet die vooral niet anders krijg je van dat soort dingen.

NEEM WEL EEN FLASH512K+EEPROM ANDERS HEB JE ER NOG NIKS AAN.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan