Philips DSX6072

• Topic starter gerrit123456789
  • Startdatum
G

gerrit123456789

Heeft iemand firmware welke stabiel is en niet telkens uitvalt.

Gerrit

Ja die van "RAY TEC" als een huis!! onvoorstelbaar.

Je kunt ook even wachten tot Jay en Leon de kinderziekten uit hun mooie nieuwe seca2 firmware hebben.
Dan heb je alles open.

Groetjes Murkje!!

Hoi Gerrit!!

Deze kun je vinden op de Web Site van"LEXFILES" als je op de home pages van Lex bent, zie je aan de linker kant allemaal
"SATELLIET LINKS" schrol naar onder, dan vind je vanzelf de link van "RAY TEC" als je "motor" hebt MOET je de kanalenlijst van "MARC" gebruiken, staat op dezelfde website, die van 10 December is goed.

Veel Suc6: Oane!!

Heb je dan ook Taquilla's met deze firmware.
Valt deze niet telkens uit?

Gerrit

Hoi Gerrit!!

Nee!! dan heb je nog geen Taquilla.
Zet "Ray Tec"er maar zolang in en wacht tot Jay en Leon de kinderziektes uit het Seca 2 gebeuren hebben gehaald.
De ontwikkelingen gaan momenteel zo snel dat onze weldoeners
het amper meer kunnen bij houden.
Lex zou vanmiddag een stabielere versie in z''n Download center zetten, dus er wordt hard aan gewerkt.
Natuurlijk zitten Ray Tec- Marc- en anderen ook niet stil.
Dank zij deze Heren gaan we nog een mooie tijd tegemoed.
Mooi he!!

Groetjes: Oane!!

Je blijft lachen met die nieuwe firmware!
Zit je net een potje te maturberen, loopt na 1 minuut je ontvanger vast. En dat iedere keer weer...

Natuurlijk is het geweldig, wat men tegenwoordig allemaal kan met een Phlip.
Maar misschien zou men eens een firmware kunnen maken, met wat minder toeters en bellen, die gewoon stabiel werkt.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat de nieuwe firm van Jay en Leon bij mij niet meer vastloopt dan bij de anderen..

Kijk je moet natuurlijk niet van de ene naar de andere blijven zappen, want dan loopt bijna iedere firm vast ;) ( ik wou dat ik het kon een firm maken ;) :biggrin: )

Gerrit123456789 en Klukje...

Jay heeft de eeprom aangepast, firm is nu veel stabieler :thumpsup:

Te lezen bij Huts ;) En bij Lex. ;)

Als jullie het niet erg vinden laat ik jullie maar eerst eens uitrazen, want ik heb weer effe geen tijd voor een en ander!
Ik kan alleen zeggen dat de raytec 4u wel stabiel genoeg was, maar er zaten nog een paar vervelende bugs in. Daarna is het een hele tijd stil geweest en nu ineens is de beer weer los!
Ik ben zeer benieuwd en zal een en ander aandachtig volgen!
Grtz.

Hallo allemaal,

Ik heb de nieuwste Firmware van LEXF
Die van 19/1/2005 (base)
Alle kanalen SUPERSTRAK ook de TAQ-ZENDERS

NICE JOB LEX

hoi ik ben nieuw hier en diezelfde fw van lex zijn die er ook voor een pioneer 100nl2.

nee, lex heeft geen fw voor pioneer...
Dit doe ik (spirit_rules) en Euromuis

Spirit

dat weet ik spirit,omdat ik de nieuwe fw van euromuis er al in heb staan
alleen blijven de taq en de multivision zenders zwart
ook heb ik geen beeld op de bbc zenders weet jij hier misschien raad op.

dit heb ik ook op mijn flipse 7071

Ik heb de nieuwste Firmware van LEXF
Die van 19/1/2005 (base)
Alle kanalen SUPERSTRAK ook de TAQ-ZENDERS

alleen valt hij soms wel uit hoor.
bij mij tenminste wel (in de standby stand)

Uitvallen? Dan moet je iets rustigger zappen...

zapten we maar ...
nee hoor zo zit je te kijken of hij staat doelloos aan en pats
ontvanger in standby

je zet hem weer aan met de a.b en gewoon weer beeld daar waar hij het laatst op stond.

dit gebeurd niet vaak hoor maar wel 1 x per dag...

@lisa, wat jij nu zegt dat heb ik ergens ook gelezen, ik weet niet zeker meer waar, maar ik dacht hier, iemand anders die ook met een philips keek en terwijl hij keek sprong dat ding ineens in de standby modus...

Men vond dat toen vreemd, omdat dit iets was wat normaal niet kan, maar jij komt er nu ook mee?

vreemd, er zijn er dus meer, ik zoek het even op, maar lijkt mij stug dat het aan de firm ligt want ik heb hier nu ook lex base2, en echt ik heb hier totaal geen problemen...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan