Philips met declink 0.98 HB en Astra

M

MTB

Ben na een tip van een medesatter bezig geweest met Declink en de flipsen doos. Het was mij een doorn in het oog dat ik nooit alle tv kanalen van beide satelieten tegelijkertijd op deze doos kon krijgen. (max 999 kanalen) Na wat gezwoeg is dit toch gelukt en wel vrij eenvoudig. Dit zonder schotels of LNB's los te maken, maar gewoon schakelen via de Disecq. Nieuwe kanalen toevoegen op een enkele LNB voor beide satelieten is ook mogelijk. Blijkt deze doos in combinatie met Declink toch nog redelijke mogelijkheden te hebben.

Ik zal als er behoeft aan is een handleiding van maken. De truc zit hem in het bewerken van de tcp binaire file (10 minuten werk). Deze bevat ook de info over de disecq per transponder alleen dit bit wordt bij het saven van de files naar bin in de channeledittor overschreven door een 0.

MTB

 
Besamidos is aan een versie aan het werken waar de disequ ondersteund wordt.

Nitwit

 
@MTB

Als je die handleiding maakt, wil je ze mij dan mailen. Ik heb een speciale afdeling op mijn site voor philips ontvangers. De handleiding voor de channeleditor (van Redcat) heb ik er ook op staan, en dit mis ik eigenlijk nog. Je doet er een hoop philips-gebruikers veel plezier mee!

Bij voorbaat dank.

 
Hoi,

Als je die handleiding maakt zou je die dan mij ook toe kunnen mailen. Ik ben nl zelf ook al aan het stoeien geweest en 1 sat. lukt me wel maar met 2 niet. Alvast bedankt

Mijn e-mail is sim_rem@hotmail.com

 
Voor iedereen die nu eindelijk eens alle Astra en Hotbird wil kunnen ontvangen zonder eindeloos kanalen wissen en pijnlijke vingers: De complete uitleg van MTB en een extra uitgebreide uitleg van mijzelf (met screenshots) is te vinden op http://www.zeguers.be

De philips sectie zal binnenkort ook nog worden uitgebreid met verschillende settings voor astra, hotbird, en astra/hotbird. Als jullie hieraan willen meewerken, mail me dan even. Ook alle info over de oslink interface zou ik graag op deze site willen geven om het geheel nog comleter te maken, want zie philips doos is zo gek nog niet!

Dit is een site voor de absolute beginners, dus de kenners vinden hier (nog) niks nieuws.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan