Philips7071

frweber

Addicted Member
Lid sinds
2 jan 2003
Berichten
1.468
Waarderingsscore
0
Punten
0
Is er iemand in eindhoven of omgeving die nog een oslink heeft liggen voor een 7071 nieuwe firmware in te zet5ten kom er namelijk niet in ik denk dat ze de verkeerden er in gezet hebben krijg er nog geen display meer in bij voorbaat dank
gr frans
 
Mocht je niemand kunnen vinden wil ik je wel helpen, is niet bepaald in de buurt maar opsturen kan altijd.

P.s geeft het display Error aan? anders kan natuurlijk ook de voeding defect zijn.
 
geeft helemaal niks meer aan ik denk verkeerde firmware er in dan doet hij ook niks meer
gr frans
 
Hoi Frans,

Dan is er volgens mij toch iets meer aan de hand.
De decoders die ik onderhanden heb gehad (waarvan verkeerde en/of afgebroken firmware ingeladen was) hadden wel display echter gaf deze “error” aan.

Maar het is natuurlijk altijd het proberen waard om met een Oslink aan de slag te gaan.
 
Het weekend heb ik meer tijd dus zal ik eens met de schakelaar aan de gang gaan misschien dat het daar inzit hij voeld een beetje krakkemikkig aan,en anders hoor je het nog wel.
gr frans
 
Meestal als het bij een Philips fout gaat geeft hij niets meer aan, een lege firmware is dan vaak een oplossing, maar een error-melding heb ik hier ook nog nooit gehad.

Helaas kan ik jou niet meer helpen met mijn oslink, want ik heb ze beide weggegeven een tijdje terug...

Maar mocht het nodig zijn, ga eens in het netwerk kijken bij Lexfiles, daar zit vast en zeker iemand bij jou in de buurt!
 
heb er ook nog ergens een liggen dacht ik maar schijnt zelfstandig geworden zomaar weg uit de garage
gr frans
 
Is opgelost draadje kan dicht
gr frans
 
Hoe is het opgelost Frans?
 
weg gebracht naar iemand met een oslink orginele firmware er in en pakt de orginele kaart weer
gr frans
 
Vaak is dit de methode om een Philips die het niet meer doet weer tot leven te wekken, en daarna kan er weer een alternatieve firmware in.
 
ja gewoon de originele firmware er in
gr frans
ps allemaal super dagen en een goed 2007
 
als je wilt kan ik er voor jou gratis alternative firmware erin zitten heb hiero oslink liggen
 
bij mij was het met flachdsx fout gegaan
gaf in de display update error
ff de oslink erbij werkt nu weer ok

satelietje
 
heb dat ding al weg gewoon orginele firmware er in en verder zien ze maar
gr frans
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan