Pic en eeprom file

B

billy70

Hallo allemaal

Weet iemand of ik een pic file en eeprom file afzonderlijk van elkaar kan gebruiken.

Bijvoorbeeld ik heb een pic en eeprom file a, en een pic en eeprom file b, kan ik nu pic file a met eeprom file b gebruiken.

Vraag 2..Kan ik bij een Eeprom file een provider veranderen

bijvoorbeeld ident 00 1d naar ident 00 0d,Heb dit geprobeert maar zonder succes.De "nieuwe" provider komt namelijk niet voor in mijn lijstje met providers op mijn receiver.

Thanxx....Billy70

 
De pic en eeprom files van de diverse types horen altijd bij elkaar, je kunt dus niet de ene 16f84 file met een totaal andere eeprom file combineren..., volgens mij, maar dat weet ik niet zeker kun je ook de ID s op kaartje niet veranderen.

Groeten

 
wat je zegt is gedeeltelijk waar

je kunt best wat uitwissellen als de bin files maar in hetzelfde formaat geschreven zijn

de laatste tijd was seca nix erg populair en nu word er weer over de mastercard files geschreven

om te herkennen in welk formaat de bin geschreven is kun je hem het beste openen met picbined die kan verschillende formaten aan

dus let er op in welk formaat de bin is geschreven en zoek daar dan eezelfde bin bij

 
Je kunt ook de idents veranderen zonder veel problemen je moet alleen wel afhankelijk van de soft die je gebruikt opletten dat ze activ gezet worden cq zijn.

succes Geinponem

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan