Picture in Picture -- PiP

De Aston schijnt als het goed is, ik heb er nog geen 1 in handen gehad, ook bij bijvoorbeeld een 4000 kaartdelen moeten doen zonder softwarematige ontvangeraanpassing. [/B]

En waarom kan de 5000 dat dan niet?

Is het nu in de 4000 al zo dat beide tuners een verzoek (cw) naar de cam sturen, maar dat er 1 onbeantwoord blijft? Hoe weet de cam dan welke hij moet beantwoorden?
 
De Aston Dual CI zegt dat het met iedere twin tuner mogelijk moet wezen met 1 kaart op beide tuners kan decoderen. Dus zonder enige softwarematige aanpassing van de ontvanger. Die aanpassing (kaartdelen) wordt dus gemaakt in de CI anders zou die CI niet nodig zijn.

Waar men nu omgaat is dat de aanpassing welke in de CI gemaakt wordt pas in een later stadium in de ontvanger, door de soft van de ontvanger, te laten plaatsvinden zodat alle oude typen en merken CI's kunnen dual encoden.

Dus in principe zou dual encoding met Aston Dual CI op elke twintuner op dit moment al kunnen plaatsvinden (dus ook de 5000) alleen gebeurd dat dan door de CI en niet door de ontvanger.

De DGStation Relook 3000 heeft dit echter al. Deze heeft de aanpassing (kaartdelen) in de software van de ontvanger ge?mplanteerd en zodoende werkt dit al met alle merken en typen CI's. En dat is wat men dus ook aan het bekijken is of dit mogelijk is met de 5000.
 
Dus als ik zo'n Aston Dual in de Topfield duw zou die beide kanalen moeten kunnen decoderen?
 
Zoals men bij Aston zegt wel.... maar nogmaals ik heb hem nog niet in handen gehad....
 
hoi,

het werkt echt twee programma`s opnemen en ze worden beide gedecodeerd.
dus groene dollar tekens op het scherm.
pip ga ik vanmiddag proberen laat het weten als het werkt.
sorry voor de late reactie maar is een beetje druk en ben ook nog met andere machine`s aan het spelen.

regards jeejee(dr bommel)
 
mmm.. oude thread...

Bij mij werkt PIP met de laatste firmware en aston can (2x nederlandse zender)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan