Pikkie heeft zijn gestolen fiets terug gehaald

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Eindelijk! Het duurde even, maar Pikkie heeft zijn gestolen fiets terug. :biggrin:

Henk, Henk, Henk toch!!!

Nou val jij jou maatje toch wel een beetje af hoor!

Incognito gaat hij al op de bierfeesten, daar kunnen wij hem al niet tussenuit plukken, maar nou ga je ook al een maatje van mij gebruiken om een fiets die al helemaal niet van Pikkie is en laat staan van jou, om dan te laten zien dat hij zijn gestolen fiets teruggevonden heeft???

Schaam je, de persoon die hier probeert weg te fietsen kennen wij beiden goed genoeg, dat is Black Tiger, die geluk heeft dat hij na de gewonnen partij biljarten zowel zijn auto als zijn fiets daar had staan, en dus zo verstandig is om te proberen met zijn fiets naar huis te rijden.

Vergelijk jou filmpje maar eens met een ouder filmpje waar BT ook opstaat; [ame=http://www.youtube.com/watch?v=8M_oBYNb6UU]Klik[/ame]

Inderdaad freggel1 je zegt het! Het filmpje van jou is inderdaad een ouder filmpje en dus daarom herken jij vriend Pikkie niet meer op het huidige filmpje, want Pikkie lijkt met de jaren steeds jonger te worden en draagt om niet op te vallen een pet.
Deze fiets die dus wel van Pikkie was is niet de fiets zoals jij verteld, want de ooit door jou beloofde fiets aan Black Tiger en die bezorgd zou worden door een ene Jenni zou groen moeten zijn en is nimmer nooit bij vriend Black Tiger bezorgd.
Het begin van de fiets oplichting praktijken. :biggrin:
Pikkie heeft een tijdje geleden al aangegeven dat zijn fiets is gestolen tijdens een openbare sessie van Jomanda en deze fiets heeft hij eindelijk terug gevonden en nog wel in Duitsland bij de oktober bierfeesten en is er dus vanaf het bierfeest mee naar huis gefietst, alwaar hij later bij aankomst met zijn eten uitgleed op de net gepoetste vloer in de burcht.
Ik val dus mijn maatje Pikkie niet af, maar ben zeer blij dat hij ongeschonden en met zijn eigen fiets weder thuis is gekeerd.
En zijn fiets in het streng beveiligde fietsenhok van de burcht heeft kunnen plaatsen, voor het geval er iemand van gedachten zou zijn veranderd en alsnog weer terug is gekeerd in de fietsendiefstal branche. Waar hij volgens eigen zeggen mee gestopt was. ;)

Tja ik moet wel reageren heb er eigenlijk geen zin in, mijn jongste broer op de eerste film had inderdaad mijn fiets gezien, helaas wil hij een beetje op mij lijken,wat ik wel zag er stond nog een fiets volgens mij die van BT dus ik heb het vermoeden dat de fiets praktijken weer langzaam op gang komen, ik kan niet anders dan iedereen maar weer te waarschuwen.. koop hier geen fietsen....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan