Pikkie van Harte!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.180
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Maar er een leuke dag van, en geniet van jou verjaardag!!!  :verjaardagslied: :verjaardag: :potbier: :potbier: :potbier:
 
Nou met deze hitte heeft pikkie niet genoeg aan  2 pinten.
Dus hier nog er een paar bij .
Geniet met volle teugen en o ja proficiat.
:potbier: :potbier: :potbier: :potbier: :potbier: :potbier: :potbier: :potbier:
 
Van harte gefeliciteerd En inderdaad met dit weer maar een paar extra pinten,wel lekker koud, achter overslaan..
:potbier: :potbier: :potbier: :potbier: :potbier: :potbier: :potbier: :potbier: e niet teveel van dattum  :sex: veel te warm.
Mooie dag voor een verjaardag
 
Van harte gefeliciflapstaart en nog vele jaren Pikkie!! :biertje: :tieten: :santa:  :klappen:
 
Van harte Pikkie.

Sorry bier was op. :girl:
 
Ook Pikkie is 1 van de leden die helaas bijna niet meer online komt...  :pfff:
 
Is niet te zeggen. Er wordt alleen activiteit geregistreerd als ie echt inlogt, niet als ie gewoon bezoekt zonder in te loggen, dat kan ook nog.
Van de andere kant is het ook zo dat er zo goed als niets meer te doen is v.w.b. de hobby en mensen krijgen dan andere interesses waar ze zich mee bezig gaan houden. Het is sowieso ook altijd erg rustig in de vakantieperiode en het is te mooi weer om achter de pc te gaan zitten. :biggrin:
 
Ik zit al jaren niet meer achter mijn laptop behalve als ik moet/wil downloaden.

Ideaal zo'n ipad ook buiten in de ligstoel.
 
Ben ook minder vaak online, maar kan jullie nog steeds niet missen. Daarom ben ik ook vaker wat laat met feliciteren, zoals bij goede kasteelvriend Pikkie. Alsnog van harte kerel en nog vele jaren er bij.  :potbier: :potbier: :potbier: :potbier:
 
Ik zal Pikkie eens een mailtje sturen met de vraag hoe hij zijn verjaardag gevierd heeft.
 
Hier ook een verlaten felicitatie.
Nog van harte Pikkie!
 
Van harte Pikkie, :bier:

Tip, je kunt het ook net als ik doen, zet net voor je verjaardag je geboortedatum een maand verder, na je verjaardag weer terug.
Dan heeft niemand je vergeten :stupid:
 
Allemaal hartelijk dank
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan