Tja Jack wat zal ik hier op zeggen dat biertje he je weet daar ben ik verliefd op.
Gezien de reacties, en ik wil geen fijne vrienden verliezen, zeer zeker ook de makers van dit forum niet, wil ik best blijven posten en op dit board aanwezig blijven.
Het schoot me vanmorgen even in het verkeerde keelgat, kijk als ik iets verkeerd breng of zeg ben ik de eerste om het recht te trekken.
Het is net wat tweety zegt al red ik maar een module of kaart, ik zal even uitleggen wat er gisteravond is gebeurd een kennis kwam met een mm module bij me wat bleek hij had er een nieuwe penta conax opgezet, van een upload site, welke doet er niet toe de module bleef initialiseren dus kapot was niet meer te benaderen, de software opgehaald bleek een code in te zitten om de module uit teschakelen.
Ik vond toen software voor de m2 kaart deze gedownload hier zat het netsky virus bij, dat betekent als je deze op je pc zet dat je enorme schade hebt en je provider blokkeerd je.
Daarom heb ik die melding gemaakt, wat je er mee doet moet je dan zelf weten, ik heb toen doorverwezen naar sites waar je over het algemeen veilig je files kan halen.
Ik zelf heb het niet nodig ben mans genoeg mijn eigen files te maken en te onderhouden, en geef ze ook door aan mensen die ik vertrouw.
De opmerking die ik las vanmorgen schoot even bij mij in het verkeerde keelgat je hebt dat allemaal wel eens.
Bedankt nogmaals voor de reacties en wat mij betreft mag duck dit draadje dicht doen......