Pikkies nederlands elftal

hmmm die straf training is die met die meiden van 25 jaar ,, doe mij dan maar een paar uurtjes straf training

Originally posted by pikkie
Begint tie maar weer he nou weer JD hou nou eens op anders krijg je straftraining, je contract is getekend en in plaats van een fles verplicht er 2 te nemen tijdens de bbq

Misschien moet je hem samen met Robben op de kamer leggen, misschien dat ie dan wat rustiger wordt...
Maar beetje lol voor en tijdens wedstrijd is ook belangrijk...
Denk dat we maar eens aan nieuwe coach moeten gaan denken
of kom je toch met premies???
Mag ook in natura, mits wat aantrekkelijke dames aanwezig..

@valerio3 voor jou 3 strafrondjes eerst presteren dan premies denk erom ben erg streng en nu al dreigen met een nieuwe bondscoach je lijkt die rare mulder wel lol...

Straftraing is uiteraard onder aanmoediging van de wat oudere verzorgster ja krijgt dus ook wel een extra massage ben de rotste niet maar geen JD dat is te duur....

@valerio3 voor jou 3 strafrondjes eerst presteren dan premies denk erom ben erg streng en nu al dreigen met een nieuwe bondscoach je lijkt die rare mulder wel lol...

U begint toch niet over normen en waarden, volgens mij zult u mij nog hard nodig hebben, ben topfit (ben bezig met deense voorbereiding>>Danzka)Rots in branding
Toch geen familie van balkende?

@valerio3
3 rondjes 14-08-2004

Pikkie, hoe zit het eigenlijk met sex v??r de wedstrijden:biggrin::biggrin::biggrin:

Of mag dit ook al niet meer:biggrin:

De wedstrijdpremie mag ook wel uitbetaald worden in natura, maar zoek de dames zelf wel uit, pikkie kennende...;-)

Dan krijgen wij zeker dit ? :eek:

En voor zijn eigen bewaart hij deze dame zeker? :rolleyes:

Het is verplicht voor iedere wedstrijd sex te hebben met de dame die de bondscoach aanwijst niet iedere keer dezelfde degene die zijn opgestelt hebben de keus uit 11 dames van de leeftijd 20 tot 30 en nu ben ik wel schappelijk dacht ik....
Deze worden door de knvb ingehuurd..

De reserves hebben pech die mogen na de wedstrijd want die mogen gewoon tijdens de wedstrijd aan het bier...

Het contract is door Jack opengebroken omtrent de JD en is toegestaan.

De Loting:

Augustus vriendschappelijk tegen seca1.
September uit tegen seca2 irdeto2
oktober is viacces2 en conax aan de beurt...

Dus heren jullie kunnen je voor bereiden......

Oja BiG- G wordt ons geheime wapen....

Uiteraard wordt iedere training voorzien van de juiste vrouwen die ons aanmoedigen niet ouder dan 25 lol daarna dus na de training het nodige bier......

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat er serieus wordt getraind op de pols.....

De Bondscoach.....

de juiste dames die zijn al op het trainingskamp :p:p:p

Freggel 1 ik als bondscoach kies de vrouwen uit
3 strafrondjes

Freggel 1 ik als bondscoach kies de vrouwen uit
3 strafrondjes

Ik heb ze al gelopen:biggrin:

De reserves hebben pech die mogen na de wedstrijd

Na de wedstrijd pas, zeker met die afgelikte boterhammen van Freggel....
Ik heb een enorme hamstringblesure opgelopen.
Ik denk dat die blesure niet op tijd is genezen:biggrin::biggrin::biggrin:

Grtz Hangslot

Hangslot verplicht 3 x daags 2 bier en 3 daags een goede massage....je zal mee moeten doen lol

now pikkie ik denk dat het een roode card woordt drie daagen na melkaar bier drinken en naar prima filla kijken
grtz roufa!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan