Pikkies nederlands elftal

Geachte Dokter

Ik ben van plan om een Anabolen kuurtje van 8 weken te nemen, ik zal dan elke week 1ml Testosteron 50mg/ml nemen. Vaak hoor ik dat als je zo'n kuurtje neemt, je lichaamseigen productie van testosteron stil komt te liggen (wordt verminderd), mijn vraag is nu of die lichaamseigen productie echt stil komt te liggen, en zo ja, of mijn lichaam de productie weer oppikt als ik met de kuur ben gestopt, en of de natuurlijke testosteron productie dan weer op het zelfde niveau komt als voor de kuur. ook heb ik eens ergens gelezen dat de testikels kleiner kunnen worden, is dit een veel voorkomend verschijnsel?. Ik hoop dat u mij met deze vragen kunt helpen, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Hangslot

Antwoord:

Beste Hangslot,

In het lichaam van de man wordt het testosteron grotendeels door de testikels gemaakt. Ze worden hiertoe gestimuleerd door een orgaantje dat onder de hersenen hangt: de hypofyse.

Deze hypofyse controleert de hoeveelheid testosteron in het bloed. Als de testikels teveel of te weinig testosteron maken dan zorgt de hypofyse voor remming of stimulatie van de testikels.

Wanneer iemand testosteron gebruikt (slikt of spuit) dan ?denkt? de hypofyse dat de testikels te hard werken, waarna de testikels worden geremd door de hypofyse.

Een ander belangrijk feit is dat, wanneer de testikels hierdoor minder testosteron gaan maken, de concentratie van testosteron in de testikels sterk afneemt. Hierdoor stopt min of meer de zaadproductie en kunnen de testikels ook kleiner worden. Dit is een verschijnsel dat toeneemt met het stijgen van de dosis en de duur van het gebruik.

Meestal duurt het na het gebruik van anabole stero?den ongeveer 3 maanden voordat de zaadproductie weer op peil is. De effecten op de testikels zijn derhalve grotendeels omkeerbaar. Neemt niet weg dat een kuur met anabole stero?den voor het lichaam een riskante onderneming is, zie ook op de site.

Met vriendelijke groet,

J. Mens, huisarts

Originally posted by hangslot
Geachte Dokter

Ik ben van plan om een Anabolen kuurtje van 8 weken te nemen, ik zal dan elke week 1ml Testosteron 50mg/ml nemen. Vaak hoor ik dat als je zo'n kuurtje neemt, je lichaamseigen productie van testosteron stil komt te liggen (wordt verminderd), mijn vraag is nu of die lichaamseigen productie echt stil komt te liggen, en zo ja, of mijn lichaam de productie weer oppikt als ik met de kuur ben gestopt, en of de natuurlijke testosteron productie dan weer op het zelfde niveau komt als voor de kuur. ook heb ik eens ergens gelezen dat de testikels kleiner kunnen worden, is dit een veel voorkomend verschijnsel?. Ik hoop dat u mij met deze vragen kunt helpen, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Hangslot

Antwoord:

Beste Hangslot,

In het lichaam van de man wordt het testosteron grotendeels door de testikels gemaakt. Ze worden hiertoe gestimuleerd door een orgaantje dat onder de hersenen hangt: de hypofyse.

Deze hypofyse controleert de hoeveelheid testosteron in het bloed. Als de testikels teveel of te weinig testosteron maken dan zorgt de hypofyse voor remming of stimulatie van de testikels.

Wanneer iemand testosteron gebruikt (slikt of spuit) dan ?denkt? de hypofyse dat de testikels te hard werken, waarna de testikels worden geremd door de hypofyse.

Een ander belangrijk feit is dat, wanneer de testikels hierdoor minder testosteron gaan maken, de concentratie van testosteron in de testikels sterk afneemt. Hierdoor stopt min of meer de zaadproductie en kunnen de testikels ook kleiner worden. Dit is een verschijnsel dat toeneemt met het stijgen van de dosis en de duur van het gebruik.

Meestal duurt het na het gebruik van anabole stero?den ongeveer 3 maanden voordat de zaadproductie weer op peil is. De effecten op de testikels zijn derhalve grotendeels omkeerbaar. Neemt niet weg dat een kuur met anabole stero?den voor het lichaam een riskante onderneming is, zie ook op de site.

Met vriendelijke groet,

J. Mens, huisarts

Hangslot,

Ik begrijp je volledig en bied mij aan om jou en vriendin te steunen in deze zware tijden die komen gaan voor jou zonder sex....

De ware mentaliteit van een sportman een die alles op geeft voor zijn sport de overige teamleden zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen je zo in te zetten om zeer zeker de wedstrijd tegen seca2 te kunnen winnen

HANGSLOT bravo kerel.......

Originally posted by pikkie
De ware mentaliteit van een sportman een die alles op geeft voor zijn sport de overige teamleden zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen je zo in te zetten om zeer zeker de wedstrijd tegen seca2 te kunnen winnen

HANGSLOT bravo kerel.......

Pikkie, geachte coach, volgens ziet u wat over het hoofd,
ik ben nota bene bereid om mij te ontfermen over de aanhang (meerjarig en vrouwelijk) van hangslot>>lijkt mij duidelijke zaak van teamspirit en teambuilding...

Uiteraard als coach zijnde zal ik mij nierover ontfermen als teamspeler moet je juist achter je team genoot gaan staan......

Uiteraard als coach zijnde zal ik mij nierover ontfermen als teamspeler moet je juist achter je team genoot gaan staan......

Schoenmaker, houd je bij de leest, dus met andere woorden,
ik houd mij met de praktijk bezig en jij met het coachen...

Pikkie's brievenbusstickers hier verkrijgbaar :p

Wordt het toch nog mooi met al die stikkers

Originally posted by valerio3
Haha, je dient enkel dick nog te vervangen door Pikkie.. :)

Dat moet wel te doen zijn:biggrin:

Dit is natuurlijk wel een hele zware trap onder de gordel, hangslot doet me erg veel verdriet dat je zo rebelleert tegen je coach, uiteraard zullen hiertegen gepaste doch noodzakelijke maatregelen worden genomen ...........

Sorry Pik,:confused:
Ik begrijp er niets van, hoe kan die sticker nou daar staan?
Deze bedoelde ik natuurlijk!:p

Grtz Hangslot

In overleg met de duckvoetbalbond, en met diverse managers heb ik bondscoach pikkie besloten mijn functie per direct op te geven..

De reden is dat ik diverse spelers niet gemotiveerd krijg zich in te zetten voor het team, de belangrijke wedstrijden zoals tegen seca2 en irdeto2 en viacces2 kunnen op deze wijze niet gespeeld worden...

Men is namelijk niet serieus in training, de spelers die dit wel zijn zullen door mij worden meegenomen naar de buitenlandse ploeg die ik vanaf morgen ga coachen, deze spelers hebben al een persoonlijke uitnodiging gehad...

Het gaat jullie goed met jullie nieuwe bondscach die jullie hopelijk nog krijgen.....

ZEIST ? Pikkie heeft de handdoek in de ring geworpen. Aangeslagen door de vele kritiek op zijn functioneren als bondscoach verlaat Pikkie eerder dan hem lief is het Nederlands elftal. De tot voor kort zo strijdbare oefenmeester voldeed met een plaats bij de laatste vier op de Europese titelstrijd aan de verwachtingen. Gekrenkt en beschadigd als hij is, ziet de trainer onvoldoende basis zijn tot de eindronde van de wereldtitelstrijd in 2006 lopende contract uit te dienen.

Aldus een zegsman bij de KNVB..........

Het ga je goed,
Grtz Hangslot

Heej Pikkie Ik dacht dat jij wel tegen een geintje kon, kom op joh, je moet blij zijn dat we de lol er van inzien, dat is een teken dat we alles van de zonnige kant bekijken:biggrin: , en dat het een hecht team is wat tegen een stootje kan, dus dan moet de coach dat zeker kunnen, je kunt de aard van het beestje nou ??nmaal niet veranderen... ook niet van Freggels! :biggrin:

Dat we affentoe eens over de schreef gaan is omdat we wat extra rondjes willen rennen over het veld, voor de extra motivatie en conditie... en voor het bierbuikje wat eraf moet :biggrin:

Hou het team nou maar bij elkaar, verliezen doen we nie!!!

Nee nee jullie hebben van Basten gekozen ik draag als een man mijn verlies lol.....

Nee nee jullie hebben van Basten gekozen ik draag als een man mijn verlies lol.....

Daar heeft Johan Cruijff voor gezorgd

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan