Pioneer DBR-S110NL

B

bert_sandra

Ik heb een Pioneer DBR-S110NL,

Ik heb ook een MasterA programmer met een aantal goldcards,

maar zodra ik C+, C+2 en dat soort zenders ga bekijken,

word ik na een tijdje gedisconnect van de zender of zo. :confused:

En dan geeft ie aan dat ik de smartcard in de lezer moet doen.

HEEFT IEMAND EEN IDEE HOE IK DIT OP MOET LOSSEN.

IK WORD ER GEK VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groet.

Us. >:(

 
vooral de tweede regel is misschien een optie om lang van de hobby te mogen genieten.

 
Is toch een mooie uitdaging voor iedere hobbyist om iets wat niet werkt aan de gang te krijgen. Sommige zijn met een probleem zelfs maanden bezig. Kijk en dat is nu sathobby. :):)

Sathobby is dus niet een ontvanger en een schotel kopen. Een goldwafer kaartje en een progger. Wat software van het internet afhalen waarmee het schijnt te moeten lukken en als het dan niet lukt gelijk van iedereen waarbij het wel lukt omdat ze er wat tijd in hebben gestoken een kant en klaar antwoord of liefst nog een complete file te verwachten. Dat noemen ze anders die hooby noemen ze gratis tv kijken :sad::(:sad:.

En dit is nu een heel mooi voorbeeld wat men bereikt heeft in de afgelopen tijd met dat vele publiciteit zoeken in landelijke media. De mensen die zich daarover aangesproken voelen moeten zich maar eens goed achter de oren gaan krabbelen.

 
Maakt niet uit jongens...

Het is me inmiddels ook gelukt.

Met wat zoek en prutswerk doet ie het nu wel.

Zonder foutmelding.

Dus thnx...

4 nothin. HAHA LOL ;)

 
Leuk voor je dat je het allemaal nu werkt en dat je er achter bent gekomen wat onze hobby nu echt inhoud.

Denk alleen dat je die laatste opmerking even had moeten vergeten te plaatsen want als je nu later eens echt een probleem krijgt waar je zelf niet uitkomt dan heb je nu wel heel weinig kans dat men snel een helpende hand wil uitsteken.

 
Sorry @ bert-sandra je werd met raad bijgestaan

ik geef je nog een raad ,lezen en nog eens lezen

we lezen allemaal te weinig

@satwatcher

Ik ben het volkomen met je eens,

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan