pioneer firmware

E

ericharry

Welke firmware kan ik gebruiken voor de Pioneer DBR-S100NL ??
 
http://www.zeguers.be/ daar staan al je antwoorden ook voor firmware, software en de handleiding.
Kies voor Pioneer sectie.

Suc6
 
Alle kanalen van Canaal Digitaal zijn op zwart gegaan. Ik heb een gecertificeerde Pioneer DBR-100NL, software versie? CD stelt dat alles zou moeten werken met een software versie 18 of 21.
Kan iemand mij zeggen hoe ik kan nagaan welke software versie er nu opstaat, hoe ik aan de nieuwe versie kom en hoe te installeren. Op de Pioneer site kan ik niets vinden.
Wie o wie kan mij helpen.

groet,

Martin
 
ssx-Martin,

je reageert op een topic van 2003, dus al erg oud.

Maar om antwoord te geven op jou vraag geloof ik niet dat je nog veel kunt met jou pioneer.
 
ssx-Martin;215754 zei:
Alle kanalen van Canaal Digitaal zijn op zwart gegaan. Ik heb een gecertificeerde Pioneer DBR-100NL, software versie? CD stelt dat alles zou moeten werken met een software versie 18 of 21.
Kan iemand mij zeggen hoe ik kan nagaan welke software versie er nu opstaat, hoe ik aan de nieuwe versie kom en hoe te installeren. Op de Pioneer site kan ik niets vinden.
Wie o wie kan mij helpen.

groet,

Martin

hallo Martin
je zegt dat alle kanalen op zwart zijn ?
heb je al eens een heractivatie gedaan voor je smart card?
lijkt mij dat daar iets fout gaat en dat ligt echt niet altijd aan de ontvanger
feitelijk zou de ontvanger nog gewoon moeten werken
heb je de kaart ook aleens bij iemand anders geprobeerd of een andere kaart bij jou in de ontvanger van een kennis of zo
 
Even uit het hoofd:

Menu - 7 (technische informatie) - 3 (decoder informatie of iets in die richting)

7 kan ook 6 zijn en 3 is de laatste optie in dat deel van het menu.

Dit geldt voor alle officieel goedgekeurde ontvangers met mediahighway die geen HD mogelijkheid hebben.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan