pirates of the caribean

L

lubas

Is het mogelijk om met dvd shrink of een ander progje pirates o t c te kopieren. Bij mij geet hij staads een foutmelding.

lubas

Hier gedaan met dvd shrink. Geen probleem mee gehad. Versie 2.3. gebruikt.

Hoi,

hangt er vanaf welke foutmelding hij geeft.
Misschien een beetje meer details, anders wordt helpen moeilijkl.

Silverfox

Originally posted by Nao
Hier gedaan met dvd shrink. Geen probleem mee gehad. Versie 2.3. gebruikt.

Bedankt voor de tip. Gedaan. Op dit moment loopt hij.

Lubas

Ik zou je wel willen adviseren om deze film in 2 delen te splitsen, hoofdstuk 10 is ongeveer de helft. Doe je dit niet dan zit je al snel op een level 8 compressie en wordt het beeld al behoorlijk slecht vind ikzelf.

Hoi,

ben benieuwd te horen hoe je dit met dvdshrink doet zonder kwaliteitsverlies. Zou natuurlijk leuk zijn want dan moet je niet eerst entcrypten en nadien splitten maar alles blijkbaar in 1 stap??? En dan natuurlijk ook nog graag vanaf welke versie met de shrink.

Groetjes Silverfox

Ik gebruik versie 2.3.

De start/end optie is alleen beschikbaar in de re-author mode. Dat wil echter nog niet zeggen dat je kwaliteitsverlies hebt. Je hoeft immers geen gebruik te maken van compressie.

Hoi,

bedankt, eventjes nakijken want ik heb al de versie 3.1 die ik aan het uitproberen ben.
Was al een fan van dvd-shrink maar als dit goed werkt is het de absolute favoriet.

Groetjes Silverfox

ik snap niet waarom in twee delen,heb hem in een met menu en al geript,gewoon op 1 dvd.
grtz. jlmg

Dat splitsen, werkt dat ook met versie 3.1 van shrink??? En zo ja, hoe??

Greetzzz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan