Playlists op Youtube.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.165
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik ga hier geen complete lijst plaatsen, BT-ke heeft dit liever niet.

Maar soms zijn er van die video playlists [3.04 gig] waar "parels" tussen zitten!

Ik heb er nu eentje van een maatje van mij die er ook even voor is gaan zitten.

Downloaden gaat gewoon via bijvoorbeeld 4Kvideodownloader of een ander programma die de reclames er uit filtert.

klik <-----
 
Laatst bewerkt:
Je kan voor jezelf ook een muziek kanaal maken op YouTube, volgen we jou wel.
 
Dat kan idd, maar hoe zit het met Buma Stemra, als je dit doet?
 
Kunnen we dat niet beter renamen naar Freggel's YT kanaal? Want hij is de muziek- en YT man dus hij verdiend de eer dan eerder, toch?

Mooie muziek trouwens! (YY)
 
Tis niet Freggels zijn muzieklijst, ik ben alvast begonnen met de lijst om er wat op te zetten. Het is een lijst die de mensen hier (van het forum) kunnen aanvullen dus de naam is goed.
 
Ik weet nog even niet wat ik moet denken, freggel1 vindt ik van niet.

Ik heb een naar probleem dat als ik dit zou gaan doen dan weet ik niet van ophouden, en ga veel te laat naar bed.

Er moet gewoon een naam verzonnen worden voor dit kanaal waar iedere gebruiker van dit forum dingen er aan toe kan voegen.
 
Het is een lijst die de mensen hier (van het forum) kunnen aanvullen dus de naam is goed.
In dat geval lijkt het me inderdaad wel passend als alle gebruikers van Fun kunnen aanvullen.
Het moet alleen niet zo zijn dat het een verkeerde indruk wekt dat het iets van de beheerders van Fun is, dat is ook weer zo. Want wij willen niet met eer gaan strijken die ons niet toe komt.

Dus ik laat het aan jullie gebruikers over om daar eens een boom over op te zetten in overleg.

Ik heb een naar probleem dat als ik dit zou gaan doen dan weet ik niet van ophouden, en ga veel te laat naar bed.
Volgens mij heb je dat probleem nu ook al enigszins. :biggrin:
 
Het moet alleen niet zo zijn dat het een verkeerde indruk wekt dat het iets van de beheerders van Fun is, dat is ook weer zo. Want wij willen niet met eer gaan strijken die ons niet toe komt.
noem het dan "van het meubilair"
 
"FUN-SPECIALS" yt channel

Enigszins toch een link maar niet direct naar "FUN SATELLITE"
 
Ja of Fun Member List of zoiets...

En misschien nog een handleidinkje van hoe men nummers kan toevoegen. ;)
 
Misschien nog beter "playlist" i.p.v. "list" anders denken ze nog de ledenlijst te kunnen zien. :biggrin:
of yt channel of zo... mogelijkheden zat.
@Nummer10 en @freggel1 zullen ook vast nog wel wat goede naam ideeën hebben.
 
Ik wil hier gerust aan meedoen/denken.

Ik ben bang dat we op moeten passen dat de mp3/mp4 allemaal dezelfde kwaliteit hebben, vooral het geluid.

Ik download veel van die lijsten, en merk, ondanks dat 4Kvideodownloader in te stellen is, toch verschil in het volume.

Dus je moet het even controleren.

Maar ook als we allemaal links gaan plaatsen dan krijg je geheid dubbele.
Ik weet niet of het kan, maar eerst beginnen met het maken van een eigen lijst, als dat klaar is, dan op 1 of andere manier samenvoegen.

Dit kan een flinke klus worden. :biggrin:

Maar nou eerst F1!
 
Hmmm, ik zit nou even te kijken, en te downloaden.

De eigenaar van deze lijst is ene D.K.

De kijst is volgens mij onder zijn account gemaakt, en zonder de inloggegevens kan een ander niet iets toevoegen.

Of zie ik dit nu verkeerd?
Ik ben normaal gesproken iemand die download. :biggrin:

Maar voor de rest, wel een mooie lijst @Nummer10
 
Ben even aan het stoeien, en heb een playlist gemaakt

freggellijst

Hoplelijk werkt de link?

Zo ja, even niks downloaden want de lijst is nog lang niet klaar!!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan