Playstation 3 en games spelen?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.842
Waarderingsscore
1.028
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Vriend van me heeft een PS3, de 40 gig versie.

Nu zijn er op usenet allerlei spellen voor de ps3 te downloaden en deze kun je branden.
Echter als mijn kennis ze wil installeren, geeft de ps3 wel "installeren" aan en het lijkt goed te gaan, maar uiteindelijk blijkt alleen de film geinstalleerd te zijn van de gedownloade cd.

Op het ftd forum lees ik weer dat de ps3 daarvoor omgebouwd moet zijn. Maar toch lees je dat mensen die gedownloade games spelen.

Als je echter vraagt hoe dat ding omgebouwd moet worden weet niemand iets.

Ik zie nu zelf door de bomen het bos niet meer. Hoe zit dat nu, moet het ding nu wel/niet omgebouwd worden om die gedownloade games te spelen en zoja, hoe moet je zoiets ombouwen, gaat dat met een chip of kwestie van flashen?
En als het firmware flashen is, kun je hem ook nog origineel weer krijgen dan als het niet bevalt? Etc. etc.:)
 
Hij moet wel omgebouwd worden om gekopieerde spellen af te spelen.
En er is ook nog geen chip voor die ze erin kunnen solderen.
Duurt volgens de winkel nog wel 3 maanden tot een 1/2 jaar voordat er iets op de markt komt.
Ik snap het ook niet hoe anderen dat doen,ze zetten de spellen wel op usenet,maar verder kun je er niets mee?
Als iemand de oplossing weet of die iemand die het kan dan hou uiteraard graag aanbevolen.


groetjes

kjonker1
 
Ik las ergens dat men nog niet eens een chip nodig zou hebben maar dat het flashen van firmware al voldoende zou zijn met een stukje software. Doch nergens is te lezen over het hoe en wat.
Er blijkt wel een stukje software te zijn waar het wel mee kan, maar dat is door de hackersscene nog niet gereleased, schijnt ook nog de nodige bugs te hebben.

Dus we zullen effe moeten afwachten.
Inmiddels is het wel gelukt om Linux op dat ding te krijgen, dus da's al lachen.
 
Er schijnt idd een flash te vinden zijn die net zoals bij de xbox 360 software matig de boel kan flaschen. Alleen ik kan die info niet vinden.

;)
Nr.10
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan