Playstation vraag dochter

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.495
Waarderingsscore
633
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Durf te vragen:

Wij hebben 2 PlayStations. Nu hebben we 1 PlayStation plusaccount.
Kan deze gekoppeld worden aan beide Playstations?
En hoe moet dat dan?
 
Ja en nee.
Je kunt maar 1 Playstation tegelijk als primaire playstation for PS+ activeren dus zegt maar voor 1 account kun je hem als primair instellen.
Echter degene met het account kan wel op elke playstation spelen met zijn plus account als ik het goed begrepen heb. Dus nee koppelen kan maar aan 1 Playstation, maar ja, spelen kan met 2 met het betreffende account.

Dus dan moet je wel op de tweede playstation spelen met het account van diegene die PS+ heeft. En je kunt niet tegelijk op beide playstations met iets van Plus spelen.

Ah, ik vond ook een handleiding, wel in het engels.

Op Reddit vond ik nog dit van enkele maanden geleden:
Yes, the PS+ account can play online on any PS4, and any non-PS+ account can play online on PS4s that are the primary console for PS+ accounts, and can also access their purchased/installed games.

Op de primary worden de spellen gedownload van het plus account. Elk niet ps+ account kan daarvan spelen als hij op die playstation speelt.
De eigenaar van het ps+ account kan sowieso spelen als hij is ingelogd dus als het goed is, dus die zou dan van de andere playstation gebruik kunnen maken.
 
Bedankt zal dit doorgeven, ze heeft al enkele pogingen gedaan maar misschien niet zoals hier beschreven staat.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan