pleite?

Da's gek, hier niet. Daar heb anders nooit last van.

Hm, ik zal is effe op m'n firewall gaan gluren.

Lijkt wel op een IP blok.

 
Ben er in geen tijden meer geweest maar kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen ; het werkt nog :)

 
Het is maar goed dat ik hier in kletspraat zit, want ik word gek geloof ik !

Op m'n server kan ik wel naar s**4**l.

Op m'n clients die via deze NT Server en via het programma SyGate een internet verbinding krijgen kom ik er dus niet.

Heel het programma SyGate doorgeworsteld, service gestopt, gestart, maar nada noppe !

Alle andere sites zijn gewoon bereikbaar.

Er moet dus iets of ergens gefilterd worden.

Wie snapt het nog en kan mij verder helpen?

Aaaahhhhhhh, ik word gek !!!!

B.W.

 
Op aanvragen/problemen met anderen concurerende(?!) boards kunnen we u spijtig genoeg geen support geven.....

Het algemene telefoonnummer ivm problemen die je dan kan bellen is : 0900-9323 ("Way to much" ct./min)

Blijf vooral lang genoeg aan de lijn hangen, sla eerst een grote voorraad voedsel , water, leesvoer in alvorens het ook maar te proberen, GEEFT VOORAL NIET OP !! Sterkte

:) :) :)

 
Sygate is een prul. Ik weet niet of je die officieel geregd hebt maar anders zou ik eens een andere key proberen.

Check of de gateway goed staat of dat poort 80 niet geblokkeerd is of installeer anders een echt programma zoals Winroute.:)

 
Winroute ook al eens geprobeerd. werkt op zich leuk, maar geen FTP, POP, SMTP etc. alleen internet.

Maar, op een of andere duistere wijze werkt het weer spontaan, dus ik zou zeggen topic closed.

B.W.

 
Euhh, ik weet niet wat je dan foyt doet maar bij mij werkt FTP, POP, SMTP ed perfect.

Ik heb Winroute pro V4125.

MrBeam

 
Yep, wil ik net zeggen, Winroute pro doet alles, alles zelf in te stellen, en ftp, pop, smtp, news, games, icq, irc, noem maar op, alles werkt er gewoon mee.

Maarja, als het inmiddels weer in orde is ben ik blij voor je, heeft het probleem misschien toch bij je provider gelegen, wie weet.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan