PLi Diamond EMU vraagjes

K

Kerstkonijn

Ik heb nu CamX MGCamd en Newcamd van de Pli erin gezet. En ook de config downloads gedaan. Nu lijkt het mij dat dat iets is om mee te configureren. Grafisch kan ik niets vinden over hoe of wat. Klopt dat?

Is de enige manier te gaan telnetten en de file editten? Of zijn er nog betere/handigere tips?

En voor ik ga telnetten naar de Dream, wil ik weten of er nog een manier is de Dream mijn kaartje te laten zien... Daar ook nog graag een tip over.

Verder vind ik die Pli Diamond best mooi. (Nog een vraagje: Hoe maak ik nou eigenlijk een andere skin actief? Weer telnetten?)

Extra vraagje:

Als ik Card info doe, zegt ie: no card inserted. De kaart is vanavond ermee gestopt, ik denk dat ie een update gemist heeft. Daarna heb ik PLi erop gezet. En nu ziet ie gaan card meer... Iemand ook zo'n ervaring of tips? (Yep, chip zit naar beneden, beide slots geprobeerd.)

Jij bent tegen hetzelfde aangelopen als ik.
Zelfde reden dat ik weer even terug ben gegaan...

(behalve update dan...)

G

Als je newcamd goed hebt geinstalleerd dan heb je zowel newcamd config als cardserver config gedownload en beide installed.

Vervolgens in emu menu even newcamd kiezen en cardserver aanvinken, emu restarten via menu en gaan met die banaan. Je hoeft dan niks te configgen want je kaart moet meteen worden herkend. Bovendien moet die dan, als de emu gerestart is, cardinfo geven

Dan zal mijn vraag wel verboden zijn:
En hoe stel ik dan in dat men de sleutels bij mij via poortje *** kan ophalen?

G

Mooi, dat werkt. Bedankt Eendenteam! Ik heb nog net het eind van Floris kunnen zien.

@BiG_G: Er moet nog wel iets zijn om zelf uit te zoeken, toch?

Ik heb het idee dat er in deze image zelf ook prima aan het menu te bouwen is. Dingen anders neerzetten en toevoegen. Ik ben benieuwd.

@big_g: dan edit je de files cardserver.cfg en/of newcamd.conf.

@kerstkonijn: mooi dat het werkt. Zeker cardserver vergeten te installeren en aan te zetten in emu menu. Bouwen, knutselen met image dat kan hoor; je moet alleen weten hoe en wat, maar dat is met alles het geval

eendenteam zei:
@big_g: dan edit je de files cardserver.cfg en/of newcamd.conf.

@kerstkonijn: mooi dat het werkt. Zeker cardserver vergeten te installeren
Yep. Ik was overal aan het zoeken naar zo'n config pagina zoals bij Radegast inder Hydra. En daar zat het cardserverdeel ook in. Maar nu ben ik na al die grafische klikschermpjes gelukkig weer een beetje down to earth. Dat nodigt uit naar meer!

Oja, hoe activeer ik een andere skin?

Kerstkonijn zei:
Oja, hoe activeer ik een andere skin?

Dat had ik in de 5 minuten zelf al gevonden... ;)

Maarheu... Ik zal van de week wel ff kijken... Het probleem is simpelweg tijd om uit te zoeken... als je begrijpt wat ik bedoel... Dat ontbreekt me een beetje op dit moment...

(stomme boom opruimen, naaldjes zoeken die ook uit die stomme boom komen... etc)

G

Yep, gevonden. Andere deel zat in het menuutje onder de Dreamknop. Skin is nu veranderd.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan