pli e-star

vister1

Jr. Member
Lid sinds
22 sep 2002
Berichten
84
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
59
ik heb een e-star dm800 nu heb ik de nieuwe convuter gedownload
3,9
en de nieuwe pli
de pli door de convurter gehaald en er in gezet nu krijg ik geen beeld op de zenders pak ik nu pli 1.0 doet alles het wel
wat doe ik verkeerd
 
Je moet je bootloader upgraden naar 84.
Die is nodig voor de laatste image.
 
zo gezeg zo gedaan maar geen beeld bootloader 84 er in maar hij ziet de zenders niet
 
Als je zenders laat zoeken heb je dan wel voldoende signaal, kortom krijg je een lock?
Probeer anders een complete zenderlijst te laden.
 
bij zenders zoeken krijg hij geen signaal dus hij zoekt nul zenders
oude software terug gezet dan werkt het wel
 
@Vister,sommige (nieuwe/originele) images van DM800 zien (na een Convert) de Tuner in de E-star niet, dus je moet verschillende proberen,helaas maar dat is eenmaal zo!
 
UPDATE!!!!!!!

De nieuwste PLI Images hebben een aangepaste LIB/MODULES file en wanneer je dus met je Estar Converter de nieuwste image convert en je laadt m in je DM800 (estar) dan wordt je Tuner wel gezien maar de kanalen geven geen beeld,

Maar inmiddels is hier ook al een "aangepaste" LIB/MODULES file,mocht er interesse zijn laat mij ajb dan weten,

Van mijn kant kan ik zeggen dat deze perfect werkt,draai nu,dankzij die file,op Openpli 15-02-2012

Grts

DJ
 
natuurlijk heb ik belangstelling ik werkgraag met de nieuwste software
 
catalaan;221946 zei:
ik heb ook wel intresse,waar vind ik die ?

ik bedoelde die file om de kanalen te vinden...
Heb de laatste nieuwe pli erop maar als de box gaat scannen dan vind hij geen kanalen...
 
laatste nieuwe pli (van gisteren) krijg ik ook niet werkend hier...

heb de: OpenPLi-2.1-beta-dm800-20120409.nfi van de openpli website gedownload (nightly builds) door de E-star 3.9B converter gehaald, en die doet het wel gewoon bij mij..

dus zoals eerder gezegd, het is gewoon even uitproberen met de verschillende images, als je maar niet vergeet ze door de converter te halen, anders krijg je een no ca error en start ie niet meer op...
 
OpenPLi-2.1-beta-dm800-20120409.nfi krijg ik op mij 800se niet werkend.. zie ook dat de converter 3.9b niet beschikbaar is voor de 800se..

Scannen krijg ik helaas niet werkend..
 
Die image is ook bedoeld voor de gewone 800hd , niet voor de 800hd-se
Dus die zal het zeker niet doen, omdat daar andere hardware inzit...
 
Mijn excuses Larsjeee ik bedoel OpenPLi-2.1-beta-dm800se-20120409.nfi..

Iemand openpli werkend gekregen op een 800se HD met estar??
 
ik heb ook die firmware gedownload maar de mijne ziet ook gen kanalen en kanalenkiezer
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan