Pluim voor Duck!!!

  • Topic starter PieterPeuter
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PieterPeuter

Proviciat Duck!!!

Ik heb de afgelopen dagen vele files gefabriceerd en gevonden op het net, en er was er welgeteld eentje die werkte!!

Tenminste in mijn situatie. Aangezien er bij mij bijna niks wil werken zoals het hoort, ben ik nog steeds afhankelijk van m'n oude 386 met de DL20 en pic24c13.exe. Ik heb al vele PC's geprobeerd van 286 tot Pentium500, heb nog een tweede DL20 gebouwd en een nieuwe VP2, ik heb bijna alle bestaande programma's om te proggen, maar tot nog toe weinig suk6!

Maar dat maakt niet uit, komt vanzelf wel goed, de aanhouder wint en ik ben nog geen jaar bezig.

In m'n Strong 8000 blijken ook lang niet alle files te werken. Ik heb de laatste dagen een stuk of zeven verschillende fabrikaten aangetroffen op het net, ik heb er zelf al diverse gebakken, maar alleen de files van "onze" Duck werken!

Hoe die het gedaan heeft is een raadsel, maar wat de grote jonges blijkbaar niet kunnen, lukt Duckie lekker wel!

Ik wil hier niet beweren dat alle andere files niet goed zijn, ze zullen in andere situaties best werken, maar niet bij mij en m'n lotgenoten, en dat zullen er toch wel meer zijn denk ik.

Nu wil ik het natuurlijk zelf ook nog uitvinden, maar ik heb in ieder geval eerst weer beeld.

Duck, vooral doooorgaan!

Groetn Piet.

 
He goto,

Als je jouw eigen posting leest zit de url er in verborgen

*LOL*

Nou ja verborgen, ;-)

WebSel

 
De Duck files zijn prachtig (Thx to Duck!) Deze werken perfekt met de Strong 8000 en Aston V1.05, maar niet met de Aston V1.03. Op deze versie krijg je niets door, steeds de melding "CI aan het initialiseren" en tuner gaat op zwart. Geen nood alle andere files werken wel met de V1.03

Ik heb de Duck files getest met Strong 8000, Philips Secabox, Strong 4400 met Aston V1.05 en Strong 4375 met Aston V1.03

 
@wizzaerd

Exact, ik heb daar te laat aan gedacht, allezins thx voor de toelichting.

 
Hallo goto duckfiles ,waar zouden ze staan denk je, 'k heb het eigenlijk al gezegd, je moet hooguit nog even doormidden, is dat een punt?, het lijkt wel een puzzel!

Maar ik zeg niks! (mag niet toch?)

Groetn Piet.

 
Enige tijd geleden was op een "ander(stalig)" board reeds het volgende te lezen:


Enter 4 fake idents at the beginning of your hex.



Works fine for me.


 


1st 0000



2e 0045



3e 0056



4e 0035


 


Now you can enter you own keys.





Duck heeft enkel een reeds bestaand bestandje gewijzigd zoals hierboven beschreven en dit on-line gezet. Toch geen 8e wereldwonder ??

Grtngs

Superplop

 
geen wereld wonder, maar wel heel aardig van hem om mede hobbyisten te helpen, doen we niet allemaal.

 
Mooi, maar het is toch niet de bedoeling dat we online oplossingen voor illegaal kijken gaan geven in public, dus we sluiten het topic.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan