pmctabel van Xamuh

G

Grandpa

In de pmctabel van Xamuh staat een vermelding, die de oorzaak kan zijn van de veel gehoorde klacht geen beeld op kiosk (conax).
Op de eerste regel (Emu + K) bij avp staat 0000, verander dit in 0B00 en hup beeld. In de readme bij de tabel staat overigens ook al vermeld, Emu+K (without conax),Emu (with conax).

En wat heb je nu meer met die Xamuh tabel in vergelijking met de tabel die standaard al in de emu firmware zit?.

Het gaat hier niet om meer kanalen te ontvangen daar heeft het niks mee te maken,het gaat alleen om de eerste regel in de pmctabel bij Emu+K, vul hier in 0B00 ,dit om het op zwart gaan van de conaxkanalen te voorkomen.Kijk bijv.eens in het menu van de Humax bij config daar staat parser. In de pmt tabel vindt je op de conaxkanalen die 0B00 terug als codering conax,zou dus in de pmctabel die je inlaad 0000 staan,kan je dus ook geen conax zichtbaar maken.

Originally posted by Grandpa
Het gaat hier niet om meer kanalen te ontvangen daar heeft het niks mee te maken,het gaat alleen om de eerste regel in de pmctabel bij Emu+K, vul hier in 0B00 ,dit om het op zwart gaan van de conaxkanalen te voorkomen.Kijk bijv.eens in het menu van de Humax bij config daar staat parser. In de pmt tabel vindt je op de conaxkanalen die 0B00 terug als codering conax,zou dus in de pmctabel die je inlaad 0000 staan,kan je dus ook geen conax zichtbaar maken.

Ik ben je dankbaar voor je tip. Heb het geprobeerd, maar bij mij werkt het niet en achteraf gezien eigenlijk logisch, omdat.........

Ik wel andere conax kanalen kan kijken op 1 west, maar niet de Kiosk en Canal- kanalen.

Eigenlijk zoek ik dus nog naar iemand, die kan verklaren, waarom ik wel andere conax kanalen kan kijken op 1 west, maar niet de bovengenoemde kanalen..........
Heb al van alles geprobeerd. Keys, settinglijsten, helemaal overnieuw programmeren van de firmwares in de Humax, een totale satellietscan, etc.

Heb niet eens signaal, als ik op de Kiosk kanalen sta.

Originally posted by Grandpa
Het gaat hier niet om meer kanalen te ontvangen daar heeft het niks mee te maken,het gaat alleen om de eerste regel in de pmctabel bij Emu+K, vul hier in 0B00

Ja, dat bedoel ik, die conax ID (0B00) stond (staat) al in de orginele PMC tabel, dus begrijp ik niet wat je met die Xamuh dinges moet.

Heb hier de emu versie erin zitten. eigen settings eerst een orginele versie erin en daarna de EMU. Hier werkt conax perfekt
Ik wil je best mijn settingslijst sturen want de PCM lijst heb ik al geruime tijd niet meer verandert. Wellicht helpt het.

Mijn settings zijn Astra, Hotbird en Thor.

Math

@ jopie,
Enige uitleg:Inde eerste versie,s die van de hot zijn verschenen,
die ik en denk ik jij heb gedownload, zat een pmctabel en zelfs een settinglijst bijgevoegd. Bij deze versies werkte alles van het begin af perfekt. Bij latere (soms 1 dag later geupt en op andere urls) zaten deze bijvoegsels niet meer bij. Daar zijn denk ik de problemen ontstaan,vooral doordat de readme bij die pmctabellen niet gelezen wordt. Daarbij kwam nog de wissel bij van key 20 naar 21, dus de verwarring was kompleet.

hoi
ik heb dat probleem ook
ik heb de kiosk wel maar mijn neef heeft ook de taquila op hispasat hoe kan dit????
ook die heb ik niet
ik heb de pmc lijst er in gezet toen had ik geen kiosk meer lol
ik heb toen alles weer terug gezet zonder pmc
nu weer de kiosk op thorn
ik snap alleen niet waarom de taq niet willen
ik heb gelijk de nieuwe key gezet van 26april
zou een ecm fix niet helpen daar werkte ik vroeger mee
schiet mij nu te binnen
gr dalton

@ Dalton,
Taquilla op Hispa bij mij gewoon open,niet op Astra dus.
Geen probleem! Even goed speuren op de bekende url,s dan moet het lukken.

hoi
dat bedoel ik
ja of nee
ik werkte vroeger veel met de ecm fix
je moet je cam gewoon beduvelen
hij moet denken dat hij op 12uur staat terwijl hij op 12uur15 staat
anders zie je niks ook al is je key goed
graag iemand die dit beter kan uitleggen wat ik bedoel
gr dalton

Hosting Fun

Advertenties

Terug