polsat

A

anaana

Hallo,
ik heb MM
ik probeer all een tijdje polsat open te krijgen(m.b.v. Boris- en Luxsat files) maar t' wil me niet luken. help a.u.b.

grt

Gaat niet lukken,, ogf je moet een titanium kaart kopen en daar de AU file opzetten voor nagra,, dan werkt het wel.

die au file voor die titanium card hoe ga ik die files erop zetten ik heb vandaag namelijk een titanium card gekocht en wat kan ik er nog meer op krijgen

Enigste wat je nu kan krijgen is polsat,, rest is down voor nu.

Eerst met titanium progger 1.8 je kaart erasen ( lees updaten naar OS 1.05 )

Dan met titanium progger 1.81 de flash en eprom op je kaart burnen.

moet wel onder phoenix mode 3.57 gebeuren.

En polsat werkt alleen met een magic module.

ik heb dus een multipro maar ik kan dus de kaart titanium niet kiezen wel natuurlijk fun blue en de piccard of moet ik een piccard kiezen

Nee heb je allemaal niet nodig,, gewoon onder multipro kiezen voor phoenix 3.58,, dan met de titanium progger je kaart updaten en dan burnen.

bij mij staat overigens phoenix 3.58 en geen phoenix 3.57 maak dat wat uit

Nee dat is goed,, die moet je hebben.

ik heb de kaart op 1.05 gezet daarna met 1.81 geprobeert om de hex file en de eeprom op te zetten maar niks moet er soms eerst de hex file en daarna de eeprom instellen of gaat dat ne zoals een fun en gaat dat automatisch

Je hebt dus je kaart nu geupdate naar 1.05.

Het moet echt werken hoor,, gebruik je een magic module en penta 1.09

Je moet titanium progger 1.81 opstarten dan kaart erasen dan zegt die OS 1.05 found.

dan load flash en load eprom,, en dan op burn it klikken.
Als die klaar is kaartje in je magic en op polsat kanaal zetten en binnen 5 minuten geeft die beeld.

het is een beetje laat maar nog hartelijk bedankt voor alle medewerking het is gelukt en nog prettige feestdagen

Geeft niks,, ben blij dat het je gelukt is.,

Merry Christmas
hohohoho

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan