nicewithice
Jr. Member
- Waarderingsscore
- 7
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 67
Hallo allemaal, ik heb hier in Griekenland nog een Polyester Satellite schotel liggen, die ik eigenlijk als reserve mee naar hier had gebracht enkele jaren terug. Mijn vraag is, zijn die dingen beter dan metaal kwestie ontvangst ? Want polyester dat roest natuurlijk niet, en als je zoals ik zo dicht aan de zee woont , dan zie je letterlijk alles wegroesten en kapot gaan. De schotel is 120 CM, heeft een zware voet en onderstel, dus kan bijna zonder vast te schroeven opgesteld worden.
Er is doch 1 probleem, de LNB houder is kapot, en er kan er ook maar 1 enkele worden op gemonteerd. Heeft er iemand een idee of ik zowat zelf zou kunnen ineensteken, of desnoods ergens aankopen ? Is de afstand van LNB tot schotel zeer belangrijk of kan men daar een beetje speling in hebben ? Hieronder een paar fotos.
Bedankt voor alle nuttige tips en info....
Er is doch 1 probleem, de LNB houder is kapot, en er kan er ook maar 1 enkele worden op gemonteerd. Heeft er iemand een idee of ik zowat zelf zou kunnen ineensteken, of desnoods ergens aankopen ? Is de afstand van LNB tot schotel zeer belangrijk of kan men daar een beetje speling in hebben ? Hieronder een paar fotos.
Bedankt voor alle nuttige tips en info....