Powermid Xtra

P

Ptje

Wie kend deze infrarood verlenger ? http://www.marmitek.com/nl_site/pictures/9063.gif

Ik wil die mede kunnen gebruiken op mijn Humax 5400

Tot op heden heb ik geen resultaat geboekt, weet iemand of het kan ? En liever nog, weet iemand welke code ik dan moet gebruiken. Met de zoekfunctie, kom ik er niet helemaal uit.

 
Deze is mij bekend, op de zaak leveren we onderandere deze IR dingen.

Maar je had beter de uitvoering met 2 van deze piramides,een ontvanger en zender, kunnen kopen voor die 2 tientjes meer.

Bij dat type kun jeje eigen afstandbediening gebruiken zonder ingewikkelde codes enzo.

Er zit een gebruiksaanwijzing bij en als je die goed leest moet je er uit kunnen komen.

Maar je moet wel in de handleiding van je humax de code van je afstandbediening kunnen vinden anders heb je een probleempje.

sterkte!

 
dit plaatje ken ik niet degene die ik heb bestaat uit twee peramides degene met de antenne moet bij de ontvanger staan

het liefst ervoor want deze zend het straaltje uit is dit niet mogelijk dan kun je een kabeltje kopen met een ir led eraan die je dan op de desbetreffende ontvanger plakt dit is niet aan te bevelen omdat je dan alleen dat apperaat kunt bedienen dus het beste kun je een beetje experimenteren met de plaats

de andere piramide zet je in de ruimte waar je de boel wilt bedienenen en daar richt je de orginele afstandbediening op werkt als een speer ik gebruik hem als ik aan de schotel aan het prutsen ben kan de ontvanger blijven staan hoeft alleen de tv mee naarbuiten

die ik heb werkt op alle apparaten

 
Als je echt je AB wilt verlengen dan die powermids gelijk de vuinisbak in die dingen halen het niet door muren en beton.

Als je een goede wilt installeren die gewoon perfect werkt gebruik dan de SCHRADER IR set.

Deze set werkt via het lichtnet is niet gevoelig voor muren en beton stekker erin op de plaats waar je wilt zappen stekker erin bij de ontvanger en klaar zappen maar

 
Ik heb dit type ook gehad maar deze kent helaas niet alle codes in mijn geval voor een Force D-master. Heb toen de 8 kanaals (8-in-1) uitvoering genomen. Deze kan de codes van je originele afstandsbediening leren. Een kwestie van je originele er voor leggen en toets voor toets overnemen. Ben je ook nog vrij waar je wat onder programmeerd. Werkt perfect!

Groeten, Sat4me2.

 
Bedankt voor de verhelderende antwoorden, ik ga hem toch maar ruilen, voor die 8 in 1. Ik wilde die eigenlijk niet, omdat die veel groter was. De prijs is gelijk, dus dat is niet het punt. Die met die 2 torentjes heb ik bewust niet gekozen, omdat ik dan plaats gebonden was, met mijn bediening. Nu kan ik ook buiten in de tuin zappen met mijn tuner.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan