ppm en ppua

L

lino

kan iemand mij vertellen wat ppm en ppua is, en waar ik deze key's kan vinden bij vootbaat dank

 
Dit is een vraag die in seca decoding thuis hoort.

Geen toegang? Dan ook niet deze vraag stellen.

 
Oke, we wagen een poging. Ik moet toegeven dat ik het topic wat te snel geclosed had.

Het is uiteraard wel toegestaan te vragen wat een PBM en PPUA is, maar het ging mij meer om de rest van de vraag, dus het vragen naar keys en files.

Dit forum is voor dingen te leren, niet om informatie over files te verstrekken, er staan links genoeg in het links forum.

Dus als iemand wil/kan uitleggen wat een PBM en PPUA is dan mag dat.

Zolang de thread niet uitgebreid wordt met wat de keys zijn, hoe je ze moet extracten etc. want dan hoort het wel in het Seca decoding topic thuis.

 
PBM = Package Bit Map

De PBM bepaalt welke zenders je kan/mag kijken( van een standaard pakket tot een volledig pakket zenders)

PPUA = Programs Providers User Address

Zoals de naam aangeeft is dit naast de MK01 het user address van een bep. klant, dmv dit adres kan een provider de keys sturen om te zorgen dat je elke maand beeld heb.

JD

 
Nu weet ik tenminste ook waar de letters voor staan en wat ze zo'n beetje doen.

Bedankt JD

Goetjes van een aanstaande schotelaar.

 
ik vindt het toch wel jammer wat waneer je dit leest beginnen er juist interesante vragen op te borrellen en dan kom je weer niet verder

toch jammer

 
Dan zul je even moeten wachten tot je ook de Special Member status hebt Rienk.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan