ppua

E

episat

Loggennnnnn!

Heb ppua's en mk's ingevuld, en krijg nu bij b.v., rijk van frank, 90 0d, possible wrong key, is het nodig om bij een bepaalde MK1 de juiste ppua in te vullen, of kunnen de laatste twee even goed op 00 gezet worden, en betekend het gewoon dat de MK niet meer werkt.

greetings episat.

 
Klopt de laatste twee mogen ook XX zijn. Is alleen van belang bij een org. kaart. Het zou inderdaad betekenen dat je MK key niet meer in orde is. Maar ik zie de laatste tijd ook veel rare dingen voorbij komen Met name Spanje krijg ik ook die melding maar op een org. kaart met die zelfde MK krijg ik nog steeds een goede update.

 
Ik heb ook dat rare probleem.

Als ik op Taquila log krijg ik niks meer binnen, op het geven krijg ik dat bekende gele sleuteltje bij wallbanger. En dat betekend dus dat de MK01 niet meer werkt.

prog ik die zelfde MK01 op 'n goldcard dan krijg gewoon weer 'n update binnen!!!

Zeer vreemd nietwaar?

En omgekeerd kan het ook, ik krijg bij ABSat Ident: 00 0F geen update op mijn goldcard, maar als ik nu log op de Franse provider 00 03 dan krijg ik op kanaal Kiosk 10 ook doodleuk 'n update van ABSat Ident: 00 0F binnen. (wat ik wel weet is dat op Kiosk 10 meer providers 'n update meesturen).

Greetings,

Redcat

 
Foutcode was trouwens 90 1D, wat volgens de seca faq, verkeerde MK1 betekent, ondertussen op het net gevonden, maar hoe kan het dat er wel een hele lijst Valid CustWP's aangegeven wordt maar toch de verkeerde key bij Wallbanger ingevuld wordt.

greetings

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan