PPV perikelen

S

Satslope

Voorzover ik alle info die ik gelezen, getest heb is er het volgende aan de hand:

De spaanse PPV kanalen gebruiken nu de PPV nano 32 ipv de bitmap om de toegangsrechten vast te stellen. Staat daarin de juiste info (Event-ID + FF) dan werkt het. De Event-ID's zouden in de reeks E0 00 t/m E0 FF liggen.

De nieuwe gold/wafer achtigen kunnen het antwoord emuleren door uit de data die de decoder zendt het event-id te filteren en dit op de goede manier terug te sturen.

Bij een MOSC moet je zelf de juiste (BX) records aanmaken.

Tot zover dit verhaal.

Een ander verhaal is dat niet-spaanse officiele plusdozen de ECM-stream helemaal niet meer doorlaten op deze zenders.

M.a.w., als je een season eraanhangt en logt krijg je nog wel de keyupdates (EMM-stream) maar verder niks. Dus geen beeld en dat zal ook niet gebeuren.

Hieruit kan ik alleen maar concluderen dat het HOOG tijd wordt dat de software van de diverse originele "bakken" gekraakt wordt of herschreven door een of ander lumineus figuur zoals indertijd Uli H. Sowieso leuk als je settings kunt inspelen ipv. dat "zoeken" wat 20 minuten duurt.

 
Misschien is er toch nog hoop. Het schijnt dat Taq. ook op ident 0033 uitzendt. Vanavond eens ff loggen. Wie kan ff zijn originele spaanse kaart checken of er ident 0033 bij gezet is?

 
Je zou geer eens kunnen vragen. Maar ik lees ook overal dat dit toch een fake provider is. En verder kom je zonder logger geen stap verder want de EventId's veranderen elke dag. Toch maar weer een GW in de Aston steken. Oplossing voor Mediaboxen kan alleen gevonden worden in de firmware.

Wel goed van je om alles eens even te resumeren en een hoop onzin uit de wereld te helpen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan