ppv

J

Josje01

Hi,luitjes ik ben wat aan het stoeien met mkf4.1 , nou hoorde ik van een satvriend dat hij gehoord had , dat het mogelijk was de ppv aan te passen zodat je in niet ondersteunde ontvangers < you are in previeuw mode > niet meer verschijnt en alles feilloos blijft verder lopen. Weet iemand hier iets meer over of zijn het roddels.

Graag reactie

Greetings: Josje01

 
Dan moet je de ppv records toevoegen en dat gaat niet middels MKfind (of er moet al een nieuwe versie zijn waarin dat wel kan).

Daarvoor moet je die records wel weten, je moet weten wat je wil kijken en voor welke pakketten.

Om alle ppv records open te zetten voor elke provider op een kaart voor een hele maand is gewoonweg onmogelijk.

Er is net als bij chids op een irdeto kaart, bij een seca kaart ook maar beperkt ruimte voor ppv records op te slaan.

 
BT, bedankt voor de duidelijke uitleg !!!

Greetings: Josje01

 
waarom heeft iedereen toch problemen met die PPV?

Op mijn echostar en aston 1.05 loopt het alsof ik er een GW in heb zitten!

Heb ik iets perongeluk goed gedaan waardoor het zomaar werkt?

 
Dat zou dan misschien aan de combinatie ontvanger-ci kunnen liggen? Maar ppv kanalen op een mosc kaartje is bij mij momenteel nog erg veel werk, en je moet kunnen loggen om de ppv events te kunnen schrijven. Zie nog maar eens de duidelijke uitleg van Franx: http://64.23.80.82/forum/index.php?topic=1162

 
Drz, het gaat niet er om dat het werkt, maar om hoelang.

Ik kan hier ook ppv records op mijn kaart zetten en dat werkt ook een tijd.

Maar doe dat eens voor alle voorkomende ppv kanalen dan zul je ook zien dat je het geen maand vol houdt.

@Marciemarc, kijk eens bij de links in het gewone download en links forum dacht ik.

Daar staat ergens een link naar een programmagids voor de Spaanse kanalen, voor zover ik gehoord heb zouden daar de ppv-records bij vermeld staan.

Mocht dat zo zijn, dan scheelt dat weer loggen.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan