Prachtig stukje software !!!

C

cliff

Eindelijk een een goed pakket om Divx in 1 X naar DVD om te zetten met vaste of schakelbare ondertitels.

Geen gehannes meer met TMPGenc en vobsub... nee, alles in 1

hier is de link: http://members.home.nl/thefilmmachine/

Veel plezier er mee!!

Groetjes,

Cliff

mooi dat ga ik effe testen

Mooie link, ga hem ook eens testen.

Vergeet niet SWAP UV aan te vinken anders heeft iedereen een blauw gezicht in je film!

Hoi Cliff,
Ben dat programmaatje aan het proberen maar waar haal ik cinema craft encoder, versie 2.66 vandaan?Ik heb probeer versie 2.62 werkt niet update's 2.66 en 2.67 vragen om de orginele 2.66, ik heb de 2.69 maar die herkend hij ook niet. Waarom lukt het jou wel?
Bij voorbaat mijn dank,
Groetjes kaptein Rob

Originally posted by kaptein_Rob
Hoi Cliff,
Ben dat programmaatje aan het proberen maar waar haal ik cinema craft encoder, versie 2.66 vandaan?Ik heb probeer versie 2.62 werkt niet update's 2.66 en 2.67 vragen om de orginele 2.66, ik heb de 2.69 maar die herkend hij ook niet. Waarom lukt het jou wel?
Bij voorbaat mijn dank,
Groetjes kaptein Rob

Ik heb een oudere versie gedownload (2.50), dit werkt perfect

{editted by moderator}

hallo

als ik met dit progje een dvd maak en ik wil het dan afspelen dan krijg ik alleen geluid en zwart beeld tezien..

pls help

Hier werkt alles prima!
Ik heb cinemacraft SR250 en een Nimo codec pack..

kan iemand nu even precies uitleggen hoe dat dan werkt, krijg het niet voor elkaar, heb steeds een zwart beeld met onderin 2 rode strepen en wel geluid......

Zal wel aan mij liggen maar wil iemand de moeite nemen om precies te beschrijven hoe en wat je moet doen om een avi naar dvd om te zetten????

Alvast thanks.........

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan