Predator 3.05

S

santo999

Ik heb de nieuwe Predator 3.05 versie in mijn Dragon cam geupped en bij mij wil hij niet werken.
De Nederlandse zenders bevriezen of bij elke keer dat ik van kanaal verander gaat de Dragon cam opnieuw initializeren voordat ik beeld krijg.
Tps geeft hij niet door of ik moet de receiver uit en weer aan zetten.
Polsat helemaal geen beeld.
Hebben nog meer mensen hier last van ?

Bedankt.

Humax 5400Z
ToH3.3_HoT3.2
Nieuwe settinglijst Pet
Dragon cam met originele C+ kaart

ik heb in ieder geval met tps geen enkel probleem met de 305
ik zal zo eens kijken hoe het met de rest zit voor zover ik die nog kan bekijken i.v.m een defecte stab motor

Hier ook problemen met predator 3.05, de cam gaat elke 10 seconden initialiseren.
Inmiddels zijn er al vele meldingen hiervan op duitse en engelse boards. Enkelen hebben geen probleem, maar ik ben voorlopig weer terug naar 3.04.
Het wachten is nu op een nieuwe update (fix).

Ik heb inmiddels weer de 3.05 versie erin gezet.
Wat ik heb ontdekt is het volgende.
Na de 3.05 versie erin gezet te hebben bleef de dragon weer initialiseren. Mij leek dat het probleem hem zat in het tegelijkertijd proberen te decoderen van c+ op seca en irdeto.
Ik heb vervolgens alle irdeto keys eruit gehaald. Werkte niet, het probleem bleef.
Toen ik daarna in het debug menu keek bij irdeto stonden tot mijn verbazing er weer twee nieuwe keys in.
Weer verwijderd en na een seconde of 15 stonden er weer nieuwe keys in.
Daarna heb ik mijn abo c+ kaart eruit gehaald en alles draaide als een zonnetje, geen problemen meer en alle zenders.
Het probleem zit hem dus ergens in het feit dat in deze nieuwe versie c+ via 2 coderingen wil gaan werken die elkaar gaan storen.
Voor mensen die dus (totdat er een nieuwe fix komt) graag tps willen zien, haal er je abo kaart zolang uit en de zaak draait.

Inmiddels is predator 3.06 beschikbaar, waarmee de initialising problemen bij mij zijn verholpen.

Jopie,
Ik heb de nieuwe versie 3.06 erin gezet en excact dezelfde problemen. Zonder kaart werkt het ok, zo gauw ik de abo c+ kaart erin doe begint alles weer te initialiseren om de zoveel seconden.
Geen verbetering hier, gewoon dezelfde problemen.
Welke firmware heb jij in je Humie staan en welk type Dragon cam heb jij ?

Humaz 5400z
Dragon cam 3.02
Fimware HIC10500_ToH33_HoT33
Laatste settings Petje
Pmc list Tuurtje

Gebruik de 3.04 versie en je hebt nergens meer last van.
Alleen TPS werkt niet met de 3.04.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan