prem

Leuk dat het weer werkt met Camd3 maar ik had hem gisteren intussen zelf al aangepast hoor dat er beeld was, als je de key hebt is dat niet zo moeilijk. ;)

freggel1 zei:
Leuk dat het weer werkt met Camd3 maar ik had hem gisteren intussen zelf al aangepast hoor dat er beeld was, als je de key hebt is dat niet zo moeilijk. ;)

zijn alweer dicht

Didem, bij mij nog open.

Bert

Ps,

is om de teller op te hogen, hihihiha

Hebben meer mensen last van dat er prem. 5,6,7,start, nostalgle, serie, krimi,sci-fi, mgm het niet doen (nog niet gedaan heeft) ?????
Nu draai ik op Gemini3.0 en een settings lijst van pet123 28-7-06.
Is het mogelijk met gemini een opdate te maken voor alleen prem...... zoals dat met de humax wel gaat???????????
Kijk ik in de "alle services" lijst dan staan start, nostalgle, serie, krimi,sci-fi, mgm er dubbel in en doet ze het wel

alvast bedankt voor je reactie PEPE

Ok? ... heb het al gevonden .......
Alleen Prem 5,6,7 niet maar ik geloof dat die niet meer in het pakket zitten

Greetings Pepe

Dat klopt,, Premiere heeft wat kanalen hernoemd en er zijn er ook een paar weg nu.
Zit ook weer een nieuw kanaaltje bij genaamd Arena Homa waar duits voetbal word uitgezonden.

Kwestie van effe alles opnieuw inscannen of wachten op de nieuwe zenderlijst van Pet123.

Bij Huts staat ergens in de Puc trouwens ook een Pet123 lijst waar iemand de premiere kanalen even had aangepast.

Zie ook hieronder het hele pakket van Premiere:

http://nl.kingofsat.net/pack-premiere.php

pepeb70 zei:
Okè ... heb het al gevonden .......
Alleen Prem 5,6,7 niet maar ik geloof dat die niet meer in het pakket zitten

Greetings Pepe

Ik heb een vraagje, ja idd er zijn wat kanalen weg, maar daarvoor hebben wij, Dreambox gebruikers een groene knop.
Die heeft op een drietal kanalen een extra functie, er worden dan nog meer kanalen zichtbaar.

Hebben jullie ook een dergelijke knop?????

Bert

Ja hoor bert50

Ja ja Bert .... ik kom niet helemaal van een eiland !!!!

Je bedoeld de drie portal`s kanalen of niet
Als je je ab op classic (neutrino) staat kun je ok met de linker en de rechter toetsen (je weet wel die knopjes naast de "ok" toets) de kanalen bezichtigen
Maar natuurlijk kun je het ook op jou manier doen

groetjes Pepe

aha noemen ze dit nu een open deur intrappen.

Zal proberen het niet meer te doen.

hihi, Bert

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan