Premiere is hacked but not public

F

format c:

Written by Administrator
Friday, 10 March 2006
Today almost all digital package encrypted in Nagravision all hacked with public emu software.Now only Premiere is hacked but not public.On German forum members write that emu will be public in may.Premiere write that they start exchange cards to new rom and stop hackers.


bron:http://satlink.ovh.org/
 
tot nu toe is er nog geen cardwissel vooorzien,uit goede bron.....
 
premiere gehackt en publiek kijk even op spaase cites
groetjes ribeira
 
Hoezo Spaanse sites? Hier in NL bij Huts vind je ook al de juiste files dus zover hoeven we niet eens te zoeken.:)
 
met internet is een spaanse cite evenver als de huts of niet soms??
groetjes
ribeira
 
wie ihr sicherlich bemerkt habt hat Premiere Heute morgen kurz nach 9 Uhr von OP-Key 00 auf OP-Key 01 gewechselt.

Da dieser neue Key nicht public ist, ist Premiere per Emulation im Moment nicht m?glich.
bron dragon
 
Ik vraag me af of je met een hex editor die key niet gewoon uit de files kunt plukken voor de Cerebro of uit de dreambox_embedded.hex die ook in het bestand zit.
 
BT waar denk je dat deze oude man mee bezig is maar moet je wel zeggen valt niet mee...
 
zal je wel ff een beetje uit de droom helpen PIKKIE...

N 0501 01 3AAA2FB34C9324DD793E824723FXXXX :biggrin:

GR Fred.
 
Flauwejik. Dan doe mij ook nog effe die laatste 4 cijfers.;)
 
Laat maar, heb het al gevonden inmiddels.
 
black tiger hoe heb je die gevonden graag een pm of email please,dank bij voorbaat
 
Na lang zoeken vond ik hem ergens in een uploadcentrum in een zipfile.
Het was de key die hier geplaatst was, maar dan ook nog inclusief de laatste 5 cijfers, want er staan wel 4 kruisjes, maar het zouden eigenlijk 5 kruisjes moeten zijn want er komen nog 5 cijfers achter, de volledige key is 32 cijfers oftewel 16 bits.
Je hebt er echter niets aan. Ik heb hem getest in de SoftCam.Key maar dat gaf verder nog steeds geen beeld, hetgeen mijn vermoeden versterkt dat ook de RSA key (die in de AutoRoll.key komt te staan) gewijzigd is.
En die heb ik nog niet kunnen vinden.
 
Aan BT en Twilight kijk en daar was deze ouwe rukker al achter vandaar dat hij twilight niet om de key vroeg het is niet alleen de rsa er is nog een geintje geflikt alleen kan nog niet vinden wat....die cebero boys zijn niet dom ech nie....grrrrrrrrr
 
Nee dat lijkt me ook niet, als zo'n kaart gemakkelijk uit te lezen was, dan was er voor de emu ook al gelijk het een en ander weer in omloop.:)
Maarja, het komt wel, anders houden we gewoon weer rekening met Duitse ontwenningsverschijnselen.
 
Wass sagen Sie !
Habe viele Stunden in die Bucher geschaut um die Sprache zu beherschen Und jetzt sagen Sie "AUF WIEDERSEHEN????
Wass soll unsere Manschafft wohl nicht denken
 
Heb ik afgelopen zaterdag geleerd dat onder de Erotc kanaal een aantal kanalen zichtbaar worden als je op de groene knop drukt.

Leuke tieten zenders, vanmorgen ook nog.

Maar nu weer dicht op de cerebro of zebro, witte kaart weer alles dicht.

Is een klote zooi, oja dat was het 5 kanaal.

Dus Prem op zwart

Bert
 
Klopt, Premiere is weer op zwart. Het wachten is weer op nieuwe software updates.:)
 
op het bord http://www.dreambox.info/ las ik dat het met Didem en Daytona kaarten sinds 15:00 weer open is.

heb ik dus nie, klote Cerebro kaart.

En normaal geloof ik dat bord ook.

Groetjes Bert
 
Tja,

het ziet er naar uit dat het dit keer even wat meer tijd kost, maar het komt er aan hoor... De "maker" van de software is/was ziek, maar gaat er morgen weer tegenaan. Wat al die geruchten op het internet doen weet ik niet, maar ik zie 'm in ieder geval a.s. woensdag, dus eens kijken wat er wel en/of niet klopt aan al die verhalen.

Greeetingzzz, T_T
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan