premiere met humax 5400z

J

jerry1

ik ben in het bezit van een originele premiere abbo kaart en heb ook een premiere pr-box,maar zou graag met een receiver werken,kan ik die kaart in mijn humax 5400z l.2.08 hot 3.3 en emu 2.01,met een matrix reloaded versie 1.13,in die module insteken zodat ik die langs mijn humax kan ontvangen,ik wil het niet proberen,moet eerst zeker zijn dat het gaat ,kan mij iemand dat bevestigen of dat gaat,in ieder geval bedankt voor jullie antwoord,en ik groet iedereen en een mooi week-end
 
Je kunt zonder problemen de kaart in de matrixload schuiven en dan kijken met de Humax
 
Planet Hemp was zo knap dat hij zelfs de orginele premiere kaart in de interne cam aan de praat heeft gekregen, dus helemaal geen cam nodig lijkt mij.
En mocht dat niet werken door welke instellingsfout dan ook, met de kaart kan niets gebeuren.
 
dat klopt jopie voor officiel premiere card moet je de original ToH 3.2 patch in je humax hebben en niet de emu patch
grtz roufa!
 
Ook met de emu patch werkt het ik heb mijn premiere kaart gewoon rechtstreeks in de humax werkt perfect.
Grt. Jacob.
 
hey allemaal,ik dank jullie voor het antwoord,ik heb het nu geprobeerd maar hij werkt niet in de mr maar wel in de allcamm+,en ik heb hem op card+emu gezet,en dan werkt het moet nu alleen nog de voetbalfrequinties vinden voor de zaterdag namidddag op sport1,omdat dat in die pr box reeds geprogrameerd is in de menue,moest iemand nog toevallig de frequinties weten,wel laat het maar weten,anders moet ik hem laten zoeken gedurende de matchen.Nu bedankt alle
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan