Premiere op Hummie 5400 mogelijk ?

O

opdu2000

Weet misschien iemand of de officiele Premiere kaart op de gepatchte Hummie 5400 werkt ???
Zo niet, welke receiver zou dat aan kunnen ??
thx opdu

Is volgens mij hier al vaker behandeld,

De premiere kaart werkt niet in de interne cam met de TOH patch.
Ook niet met de orginele humax firmware.
Volgens het TOH board wordt er gewerkt aan een nieuwe patch zodat het wel werkt. Citaat van Planet Hemp:

F?r den 5400'er wird auch zuk?nftig kein CI-Modul ben?tigt. Weitere Info dazu folgt. Also keine Panik!

Deze nieuwe patch laat lang op zich wachten, je zal dus geduld moeten hebben, of een CI kopen.
De kaart werkt in een alphacrypt CI, of een Irdeto 4.9 SE.

Er zijn genoeg andere receivers waarmee het werkt, maar ik denk dat je vraag hiermee al is beantwoord..

De software rechten heeft een bedrijf in duitsland voor de Irdeto CI modules, ze hebben sinds kort de 4.9 SE versie uitgebracht.
Hiermee moet een officiele premiere kaart werken.
Op internet is ook een patch te vinden voor de 4.7 versie, waarmee het ook zou werken. Zelf heb ik geen module en kan het niet controleren, maar deze informatie is op de duitse boards wel te vinden.

Voor wie mee leest en connecties heeft in duitsland, en op deze manier een premiere abbo kan afsluiten:

Heb nog een goedkoop ontvangertje gevonden, alleen geschikt voor premiere en de free to air kanalen. Deze werkt volgens mij met de S03 kaart:

http://www.more.tv/tvpilot/

een S03 kaart bestaat niet.
met een Ice module en de Premiere kaart S02 werkt het ook.

een S03 kaart bestaat niet.
met een Ice module en de Premiere kaart S02 werkt het ook.

@Golfcabriolet:

Er zijn voor de huidige premiere - betacrypt ontvangers: "A" - "K" en "S" kaarten, waardoor de "nagra" codering op deze ontvangers werkt.
Er worden ook pure nagra decoders op de markt gebracht waarvoor de S03 kaart nodig is. In de specificaties van de volksdecoder staat: Zertifiziert f?r Nagravision. Dan ga ik ervan uit dat hier een nagra - cam in zit en geen betacrypt.....

Ik haal mijn informatie van de duitse forums en heb ook gelezen dat de S02 kaart in een Ice module werkt, maar deze moest dan wel eerst geactiveerd worden in een d-box, dus vraag ik mij af:
laat de ice module wel keyupdates door voor deze kaart?

Omdat we hier in het humax forum zitten:
Premiere heeft ook een contract met humax afgesloten voor nieuwe ontvangers met nagra cam (S03).

Hallo,

ik heb op de duitse premiere pagina nog niks van dat type kaart gelezen.
Kijk heer maar,daar staan de type kaarten die ze hebben :

http://www.premiere.de/content/technik_hilfe_smartcardtausch_karten.jsp

Ik heb zelf ook een Humax 5900 met Originele Premiere Abo en kaart S02 en dat werkt goed.
maar heb hem nu in mijn Humax 5400 (z) zitten met Ice Module en software V0.78 en dat is ook goed.
in duitsland word de Alphacrypt module veel gebruikt er voor met software 2.02 wand die opend de nieuwe kaarten ook,dan hoef je hem niet eerst in de D-Box te Aktieveren.
Maar van een S03 kaart heb ik nog niks gelezen dus bij premiere.

je kan je humax 5400 omlaten bouwen in duitsland.
dan kun je met de origineele premiere kaart in je humax premiere kijken.

ik zal niet op rekening mijn hummie laaten bowen warom
even wachten en gedult hebben tot een oplossing komt

roufa!

alles je duits kunt lezen dat heb ik in de toh forum

Planet_Hemp wrote:

...ein paar Tests noch die Woche, dann gibt's nen Update!

Planet Hemp
A INVAS?O DO SAGAz HOMEM FUMA?A

de niewe patch firmwair is bestemd voor premiere originel card
roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan