premiere op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hackky

sinds vanmiddag is prem op zwart gegaan zowel op de hummie als de nokia. weer een key wissel?van opa leo

 
key 10 en handelaarkey zijn uitgezet

key 0E gebruiken

van een duits board

Robbie

 
ok,welke plainkey,en iemand misschien met het progje creacard om een nieuwe cardfile te maken,bij voorbaat dank...

 
Hoe bedoel je key 0E gebruiken ?? Leg even uit. Hij vraagt telkens om key 10.

 
Heb ik ook maar van een duits board

ik zelf heb gewoon beeld ik weet niet op welke key ze zitten

hij was bij mij niet uitgevallen

Robbie

 
Even de key 0e en de nwe chid er op en weer beeld:)

ja een crd vragen is wel heel makelijk probeer het eens een crd te maken het was voor mij ook de eerste keer en het is een voldoening als het werkt:)

 
ik vraag geen crd,alleen de juiste plainkey,er zijn meerdere in omloop voor key 0e,en wat betreft het progje,tja ik kan hem ook met de hand maken,maar de commandos uit mijn hoofd knallen is niet echt interessant,of vind je het tafeltje van tien ook een uitdaging?

 
Sorry, maar het openlijk plaatsen van een plainkey op een board is niet toegestaan.

Daarnaast is dit hier een ontvangers forum geen keyforum. Derhalve verwijs ik toch naar de Bedelstaf, zelfs voor de key.

0e is de nieuwe key, als het goed is met de oude chid 7530 maar anders kun je er altijd 4e2c nog bij zetten. De key zelf moet je even zoeken op bijv. duitse boards of anders via de Bedelstaf.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan