premiere plat???

B

brunoo

Hoi allemaal,

Gisteren waren er al wat probleempjes met settings e.d.
Vandaar dat ik gisteren nog de laatste settings heb
aangepast. Maar deze morgen, wat schetst onze verbazing??
Het hele duitse Beta-wonderpakket dicht???
(Hum5400/Delta1104)
Ze winnen zo zachtjes aan nogal wat slagen jongens . .
Mmm, we motte maar weer eens serieus an 't werk denk ik zo.
Iemand dezelfde ervaringen??

greetz Brunoo
 
Ik heb gewoon alles (nog) open ... maarre, wat dacht je wat er gebeurt als je fi*es is update ?


Cya ...
 
Alles open,, ook premiere austria,,

Goldstar en heimat zullen wel plat gaan vandaag als ze tenminste die uitzetten zoals gepland is.
 
Joho jongens dank U,

Inderdaad alles weer open op Hummie.
Wel vreemd dat sinds lange tijd nu ineens alles een
key-switch krijgt???
Of heeft dat alles te maken met de plannen van onze ooster-
buren??

Tot nadere zwarte beelden over onze buizen trekken wachten we maar weer af . . .

Op Delta1104 overigens nog wel alles plat.
Iemand nog een leuke tip, waar de meest recente settings hiervoor te krijgen zijn??

greetz Brunoo
 
gisteren kaart geupd en alles weg bij premiere met de oude files alles nog open iemand die dit ook heeft ?
 
hi brunoo
ben new here en van duitsland.
ne hor settings kunnen niets an premiere maken.
nok 9800 + 9902 + hum5.4 +z open.
wachten op zaterdag, we weten heel zeker. kofler
and co. hebben arg probleme.
zaterdag is satelite plat, so kofler van dag.
wachten and leusteren.

reemtsma 04
 
Nou vandaag toch met een paar Humaxen geprutst, maar alle direkt zenders en Heimat en Goldstar zijn toch echt weg terwijl ze het gisteren er wel nog op deden.
Zelfs op mijn dream zijn deze zenders weg en op de Nokia 9600.
De rest is er wel nog.
 
Klopt BT het loopt op zijn end..
Maar uhh je was wel erg vroeg bezig gezien het tijdstip van je posting.

B17
 
After reading many of the post?s there seems to be a hell of lot of confusion regarding the change over from Betacrypt to Nagra.

The main one is "they cant have changed I am receiving all the Premiere channels with this set of files, on my receiver, etc etc.
Most of the new members to our hobby just down load the new files and see all the channels working and cant understand the many posts like mine reporting the turn-off of Betacrypt!

I will try and explain in very simple terms and not go into any technical "hows and ways" (please excuse any wrong technical terms...I?m trying to keep this very easy to understand)

The Premiere package has always transmitted two set?s ID/Keys for its encryption system, one for "satellite reception" and one for the German Cable Networks. Now this is where most people are getting confused:

All the Satellite ID/Keys have now been turned off in other words they DO NOT transmit in the "Betacrypt" system anymore so just forget it, its gone to the great encryption cemertry........ its finished!!!!!!!

The Cable ID/keys are at present (but not for long) still being transmitted in Betacrypt, the great "file guys" (thank?s to all of them, they do a great job) have changed their files accordingly, so what all you blokes are getting at present are the ID/Keys that are ment for the cable networks!!
The next problem is some receivers/cam set-ups will work with the new files and some wont!!!! Some might be lucky some wont.
I surgest you perhaps use the "search function" to find out more there has been many posts on this subject.

I hope everybody now understands whats going on...........if you have any more questions please post here and myself or someone else I am sure will help you if we can.

By the way the Cable ID/Keys are due to be turned off the end of or the begining of next week and Premiere will only be available in the Nagra/Aladin encryption system.

Best Regards, As Always, Aussie

Tuurtje
 
Ach B17, jij noemt het vroeg, ik noem het laat, ik was nog wakker. Ik placht pas na dat tijdstip te gaan slapen, en doe meestal voor het slapen gaan nog even een rondje boards.:biggrin:
 
hoi
hier ook bijna alles zwart ik heb de premiere,s nog wel
op dd 25-10-003 ik heb een humax 5400
wie heeft de prem,s ook nog en waarmee?
wat bij mij wel gebeurt als ik op een zwarte zender kom en ik druk op oke
dan werkt mijn kaart helemaal niet meer
ik moet dan de humax uit en aan zetten en dan heb ik weer beeld
gr dalton
 
Ik ou graag weer beeld op mijn Philips 5816/03G allcam krijgen.
Is dit mogelijk ik kreeg eerder wel premiere maar nu niet meer.
Ik heb ook al nieuwe files geprobeerd maar helaas.

K.W
 
Doe maar geen moeite meer binnen nu en een week zit Premiere hartstikke dicht.

B17
 
1tot 7 werkt weer op de fun voor de irdeto cams gaat alles weer ze zijn tevinden op de plaatsen die ondertussen iedereen kent
 
Hoi,

als iedereen ze kent ... waarom wordt er dan naar gevraagd???
Groetjes Silverfox
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan