premiere

P

ploeger

deze kreeg ik net binnen.

n 0501 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

kijk maar even ik hoor het wel.

dat mag nog steeds niet hoor!!!!!

{editted by moderator}

Je mag hem me wel per pm sturen als je wilt.:biggrin:

Hou maar op met vragen en zie mijn reply in de Conax sectie van dit forum. Met alleen deze key kun je nog niets op dit moment.

tja

dat zou ik ook wel es willen weten.
ik zag dat n 05........ ook voorbij komen
allez bas
nie zoveel spanning man
is nie goe voor me water

m.vr.grt. Sjp

Ik de mgcamd p12 er in zitten met de laatse key de direct kanalen werken niet, de rest wel.

Geloof ik niks van eerlijk gezegd want dat is al getest en werkte niet.
Dat de Direkt kanalen niet werken geeft ook al aan dat het voor de hand ligt dat je via een share kijkt middels een originele premiere kaart.

En wat dacht je hier van die Bem?hungen vom gestrigen Tag, das Premiere-Codiersystem wieder zu sichern, sind nur teilweise gegl?ckt.

W?hrend die Emulatoren komplett lahm gelegt wurden, sind seit dem sp?ten Nachmittag f?r die Hackerkarten wieder Updates f?r die Entschl?sselung der Kan?le des deutschen Pay-TV-Veranstalters verf?gbar.

Trotzdem ist das Update ein Erfolg f?r Premiere. Schlie?lich sind die Hackerkarten mit ihrem Preis von ?ber 100 Euro eher selten zu finden, die Emulatoren stellten hingegen eine gr??ere Gefahr f?r den Pay-TV-Anbieter dar. Die schnelle Antwort der Hacker verdeutlicht, da? das Katze-Maus-Spiel zwischen den beiden Seiten noch l?ngst nicht beendet ist.

Wir weisen an dieser Stelle noch mal ausdr?cklich darauf hin, da? der Besitz sowie die Verwendung von Cerebro- und Didemkarten gesetzeswidrig ist und strafrechtlich verfolgt wird. Der Hack schadet nicht nur Premiere, sondern gef?hrdet auch Arbeitspl?tze in Deutschland.

LoL, moeilijk te krijgen en over de 100 euro? In belgie kun je ze zo bestellen inclusief programmer voor 85 euri.:)

Maar ze hebben wel gelijk, ze worden moeilijker te krijgen en de emu's zijn een veel groter gevaar voor de providers.
We blijven benieuwd wat de volgende stap zal zijn van PW.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan