Prettige Feestdagen! En op naar een mooi 2020!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.200
Waarderingsscore
584
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Voor iedereen hier op het forum wens ik jullie prettige kerstdagen en een goede oudjaarsavond! 

Op naar een mooi en gezond 2020!!!
 
Ik hoop dat Kerstmis gevuld zal zijn met warmte en liefde.?
En dat 2020 een jaar mag zijn waar veel muziek in zit.?
 
Ook ik wens iedereen prettige kerstdagen en een voorspoedig en vooral gezond 2020 toe. 

Ik hoop op een geweldig sportjaar en dat er vele gouden medailles deze kant op mogen komen. 

 
Fijne feestdagen allemaal en dat het jaar 2020 mag worden, wat je voor ogen hebt.
 
Ik wens jullie allemaal een fijne Kerst en gezond 2020!
 
voor iedereen fijne feestdagen en een super 2020 gewenst :santa: :santa: :santa: :potbier: :potbier: :potbier:
 
Wij wensen jullie allemaal prettige feestdagen en een goed, gezond en voorspoedig nieuwjaar.


B.
 
Vanuit de burcht wensen wij (de dames en ik) jullie ook allemaal hele fijne kerstdagen toe, met veel liefde, warmte en lekker eten en daarna gaan we op naar een hopelijk heel goed en gezond 2020..  :santa:
 
Wij wensen alle een prettig kerstfeest en een goed en gezond 2020
en dat ieders wens toch uitkomt  :santa:
 
Allemaal hele fijne Feestdagen en een gelukkig en vooral gezond 2020! :santa:
 
Mag ik jullie allen een hele fijne en bovendien een heerlijk warm knusse kerst toewensen?
Date deze dagen maar veel gezelligheid moge brengen! :)

:santa:
 
Gelukkig-nieuwjaar-2020-800x400.jpg
 
Ah, vandaar de politie op de stoep vanwege mijn vuurwerk... Ik zal mijn horloge op de wintertijd zetten.. :tong:
 
Zo nog even druk geweest met traditionele Brabantse. ..... 30stuks

worst.jpg


Het feest kan beginnen.

Allen een goed jaarwiseling

PS , ze zijn heerlijk.
 
Zien er weer lekker uit Matrix! 

Hier zojuist de koude schotel gemaakt, deze staat nu lekker een nachtje op smaak te komen. 

Morgen lekkere saucijzenbroodjes bakken, net voor dat de gasten binnen komen. :biggrin:
 
Oh die zien d'r wel lekker uit The Matrix! :)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan