Prettige Feestdagen

wij hebben al een leuke hobby, zeg maar gerust zéér leuk....

....dat het in 2002 allemaal nog veel leuker moge worden....

....maar bovenal wens ik dat we het in goede gezondheid met zijn allen gezellig zullen houden!

Ik wens jullie allen fijne kerstdagen en een in alle opzichten voorspoedig 2002.

En nu: op naar de sneeuw .................. (wat zal ik m'n schoteltje missen :sad: )

 
Nou, het wordt nu toch druk, dan wil ik toch zeker niet de laatste zijn.:)

Iedereen fijn Feestdagen toegewenst en een heel goed Nieuwjaar met veel encryptie en zwart beeld, zodat deze leuke hobby die we hebben ons komend jaar tenminste iets te doen geeft, niet de afwachtende houding die we nu toch veelal hebben moeten aannemen wegens inactiviteit van de providers.:biggrin:

Ook de meelezende C+ en Freek etc. medewerkers, voor jullie een goed jaar toegewenst en hopelijk doen jullie nu echt je best om het ons eens echt moeilijk te maken.

Het kan, maar dan moeten jullie wel met iets meer komen dan een simpele keywissel, het uitvegen van chid's en het uitschakelen van mk's, dat werkt al lang niet meer.

Kortom iedereen veel plezier gewenst in het nieuwe jaar!

 
Ook van deze kant een retegoed 2002 en veel hobbyplezier en inderdaad zwart beeld.

 
Ook vanuit het beloofde land alle goeds voor 2002 en fijne feestdagen!

Grtz Mike

 
Laat 2002 een jaar zijn met veel tegenzet plezier van onze grote vrienden de aanbieders van tv pakketen ook Freek en zijn kornuiten een heel fijn pak jaar toegewenst en Freek je verdient een groot kerstpakket van je werkgever met als inhoudt een studie boek met de beschrijving van al de mooie kaarten die zoal in omloopt zijn je kan ze natuurlijk ook zelf maken je kan de beschrijving bij mij van de site halen wordt het boek ook niet zo dik en blijft het betaal baar voor je werkgever je kerstpakket.

suk6 met lezen

G.R Pecari

 
Ook vanaf deze kant iedereen fijne feestdagen en happy nieuwjaar, en moge we inderdaad meer zwart beeld krijgen.

Greetz from Gruningen

 
Wat is er aan al het bovenstaande nog toe te voegen??

Nou ja,voor iedereen fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling!!! :)

 
De beste wensen!

4319.gif


 
Ook namens de admins en mods prettige feestdagen toegewenst!

 
waarvan akte...

ook van xgabox de beste wensen ,prettige feestdagen en een voorspoedig einde.....,....euhhh uiteinde! :)

 
Prettige Feestdagen en ik wens een ieder veel voorspoed in 2002!!

:biggrin: Greetings HurryBird :biggrin:

 
Voordat dit topic gesloten wordt:

Voor iedereen hier, Prettige Feestdagen en een

Supersonisch Nieuw-Sat-Jaar!

Goede voornemens?

Door het toenemend aantal via de sat uitgezonden/te ontvangen natuurfilms, toch maar eens lid worden van Green Peace.

Uiteindelijk moet je toch ergens lid/abonnee van zijn...

Grtz,

 
Nou ja, alles is al gezegt, dus sluit ik me hier maar bij aan.

Een prettige kerst en een goed uiteinde, en een goed hobbyjaar in 2002.

 
Ook uit deze hoek, prettige feesten aan alle users en mod's, moge onze hobby nog mooier worden. Het afgelopen jaar was ééntje om U tegen te zeggen. Als je een jaartje geleden had voorspeld dat men vijf coderingen met één kaartje en één cam zou ontvangen hadden ze je regelrecht naar het gekkenhuis verwezen, maar zie waar we nu staan. Wat staat ons in 2002 te wachten ????

Bedankt aan iedereen die zich het voorbije jaar intensief heeft ingezet voor deze hobby !!

Zo nou kan ie wel weer, :) :)

exDumber

 
Dat het een perfect "fun" jaar mag worden.

Bedankt Fun team voor jullie geweldige inzet en bijdrage aan dit" heerlijke " board.

Voor allen een goed uiteinde, fijn feestdagen in goede gezondheid.

ILYA

 
Ook wens ik alle mods en hobbiejers veel "fun" in het nieuwe jaar en ook lekker genieten van de feestdagen.

 
Hallo iedereen op dit fantaschisch board, allemaal heel fijne feestdagen toegewenst en een fijn uiteinde. En dat we nog lang hier met zijn allen samen mogen komen om deze mooie hobby verder te bedrijven. Ook wil ik mijn dank tevens betuigen voor een heel jaar lang een goede sfeer en samen werking die toch ook mede door de moderatoren tot stand is gebracht, hartelijk dank en ga zo verder!!!

Greetz: Josje01

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan