Prettige Feestdagen!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Er verandert niet zoveel helaas, nog altijd beperkingen en misschien nog meer.
Maar ondanks alles proberen we toch de moed er in te houden. Zo ben ik al bezig geweest, gezien het gebruik aan een kerst thema, om zelf maar wat aan het forum om te bouwen om een wintersfeertje te scheppen.

Met deze keer wat meer nadruk op blauw voor Duckfiles. Het kan zijn dat de achtergrond afbeelding nog verandert gaat worden, dat is nog niet zeker. Hopelijk bevalt het een beetje.

Hoe dan ook, het is nog wel een weekje, maar bij deze wil ik iedereen alvast hele fijne, plezierige, smakelijke en met name gezonde Feestdagen toewensen!
:santa::drink::drinken::santa:
 
Over 10 dagen is het alweer zo ver, een kerstweekend dat inderdaad met beperkingen gevierd zal moeten worden. Maar de kerstsfeer hier op het forum is al goed te voelen. :)

Ondanks alles wens ook ik iedereen hele fijne kerstdagen toe en een voorspoedig nieuwjaar.

En van mij mogen @freggel1 @the matrix en @Black Tiger ook nog wat heerlijke recepten rondstrooien zodat onze ogen en onze buikjes verwend worden. ;)
 
Over 6 dagen gaan de dagen weer lengen. :)
 
Ik wens iedereen ondanks alles fijne feestdagen, en op naar een gezond en goed 2022!!!

Er zullen idd wat recepten/foto's komen, wij ontvangen dit jaar onze gasten volgens de regels.
 
Wij hebben familie beraad gehouden. 3 kinderen 3 aanhang 8 kleinkinderen waarvan 4 ouder dan 13 dus totaal 10 personen , 6 boven het advies. En 4 basis schoolkinderen
Pijnlijk
Ook het verzoek dat bij bezoek iedereen een zelftest moet afnemen en 5 dagen na het bezoek ook weer hbben wij met pijn in het hart besloten om Kerst en oud en nieuw met het hele gezin te schrappen. Ondoenlijk om 3 dagen achtereen je te testen en wie als eerste uit te nodigen.

Daarbij 2 van mijn kinderen en 1 aanhang zijn onderwijzers dus die zijn regelrechte prooien voor het virus.
De booster prik is pas effectief na 10-14 dagen , dus met Kerst niet maximaal beschermd krijg de prik 24 dec.

Heb gebeld voor wijziging , helaas in Almelo is de agenda voor dit jaar helemasl vol en dan zou ik of naar HOOGEVEEN , ZUTPHEN OF DEVENTER
moeten en dan op zijn vroegst op 22 dec. Dus dat heeft geen zin.

Met de kids afgesproken dat wanneer er versoepelingen komen we direct een feestdag en dan met iedereen organiseren.
Dus net als vorig jaar a lonely X-MAS.

wel gaan we online via zoom een spel spelen hoe het heet weet ik niet masr mijn zoon maakt 8 vragen in 6 categorieën en wie de meeste punten haalt is winnaar. Hebben we vorig jaar ook gedaan en was toch ruim een uur samengevoel..

En voor nu prettige feestdagen en een virus maatregel vrije 2022
 
Het is niet anders the matrix.
Maar als je er ziek van wordt is erger.
Straks maar hopen dat de booster gaat helpen tegen het nieuwe virus.
Mijn fam. is wat kleiner maar het wordt hier ook niks met kerst.
Laten we hopen dat we er volgend jaar er wel weer van kunnen genieten.

🎄🌲 Ik wens iedereen een gezonde kerst en een nog gezonder nieuwjaar .🎄🌲
 
Ja als je in die situatie zit is het inderdaad echt niet leuk en dan kun je weinig anders met mensen die in het onderwijs zitten.
Erg jammer. Maar zo'n leuke feestdag als er versoepelingen zijn kan veel goed maken, het is geen Kerst en Nieuwjaar maar dan toch wel een beetje speciaal.
Toch nog fijne feestdagen gewenst!!
 
Merry Christmast iedereen en Gezond 2o22
 
Jullie allemaal een fijne kerstboom! :feest:

Hopelijk gaat het voor jullie net zo gezellig worden als dat het voor mij gaat worden, aangezien wij niet alleen zijn maar zwaar in overtreding. ;)
....meer dan twee mensen uitgenodigd die anders alleen zaten met de kerst, maar Hugo kan van mij het dak op met zijn regels!!!

Heren en dames, geniet er van!! :)
 
Iedereen een fijne kerst gewenst en een gezond 2022.🌲
 
Prettige feestdagen en een goed en gezond 2022.

B.
 
fijne kerst en een voorspoedig en gezond 2022
 
fijne feestdagen en gezond 2022
 
2022.Jpg
 
De beste wensen voor 2022!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan