prijs dreambox

neo

Sr. Member
Lid sinds
28 jan 2003
Berichten
324
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
55
Dreambox is ff 60 eurotjes duurder geworden, bestellen?
Ik heb geen zin om me op te laten lichten.
 
Ik zie hier boven toch een banner knipperen met een prijs die zeker niet is gestegen.
 
Nee, en nog even die andere banner gecontroleerd, en die is nu ook een stuk naar beneden met de prijs. Maar buiten dat: ik heb er al een, dus heb ik niet veel om me druk over te maken.
 
Oeps verkeerd gekeken.
 
Vreemd ik zie alleem maar dat er 60 euro af is.
vorig jaar eind december gekocht voor 489 euro, de 7000 met 120 GB.

Nu kost die op hezelfde adres 429.

Hoezo duurder, je zal goedkoper bedoelen.


Groetjes Bertje

PS ben nog steeds tevreden hoor, O ja leverancier staat links boven, zeer goede.
 
Snap het ook niet meer , de ene zegt 449,- (siegerswoude) en zegt erbij dit is van de off. importeur van ned. cq benelux , en de satshops plusminus 349,- (duits import?)
 
Ik ken die verhalen van geimporteerde droomdozen.

Mij was een benelux model beloofd maar ik kreeg er ??n met een duitse handleiding.

Werkt opzich OK en de handleiding vind je wel bij sjerom of bij dream zelf.

Ik ben ook wel benieuwd wat het verschil is.

see ya

jeejee99
 
uhhh.... ?

wa's het verschil dan ?

komt het niet allemaal uit duitsland ?

volgens mij is deze discussie al eens vaker geweest ?

Dreambox is duits, Dreammultimedia is duits en ik zie niets nederlands aan die box, behalve de prijs bij sommige aanbieders.

MfG
 
Toch maar 1 besteld gewoon in Nederland hahahaha.
 
Als nu zou blijken dat S2 dicht zit dan zouden de prijzen wel weer eens drastisch naar beneden kunnen gaan.

Misschien had Neo nog even moeten wachten of is hij net als mij net zo impulsief.

Trouwens is een leuke bak hoor die droomdoos.

see ya

jeejee99
 
Snap het ook niet meer , de ene zegt 449,- (siegerswoude) en zegt erbij dit is van de off. importeur van ned. cq benelux , en de satshops plusminus 349,- (duits import?)
Het kan ook zijn dat die van 449 MET harde schijf is en die van 349 zonder.

Hoe dan ook, de prijzen werden kunstmatig hoog gehouden en nu is de handel in deze dozen een stuk vrijer.

De meeste verhalen over "grijze import" en "geen garantie" kun je meteen naar het rijk der fabelen verwijzen.
 
Eeuh.... ja daar zeg je wat, zal effe bellen voor juiste info, misschien 40gb onboard o.i.d.
 
Nu zijn ze bij CW toch mooi 359 EURO
 
Jah, maar nu zitten we ook weer een maand later. Had je op tijd moeten zijn.:biggrin:
 
Ik was ook op tijd heb mm nog voor 339 kunnen krijgen :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan