prijsverschil

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

musli

Wie weet waarom er zo`n verschrikellijk prijsverschil is tusen de dm 500 en de 7000
Wat een 7000 meer kan rechtvaardigd niet het prijsverschil tussen de 500 en de 7000
De dm 500 kost rond de 190 euro en de 7000 rond de 350en dat scheelt bijna een dm500

Zelfde vraag heb je gesteld op dat andere board, oke nog 1x:

Geen HD geen USB voor de 500.

en geen display aan de voorkant,kan geen tv aansturen via coax

Originally posted by musli
en geen display aan de voorkant,kan geen tv aansturen via coax

je zult wel utp kabel bedoelen !!! .:biggrin:

nou oke dan ,wist ik niet van de coax maar dan hebben we toch weer een reden dat de 7000 veeeeeeeeel te duur is

Waarom vraag je het dan, je weet het antwoord????

Je vindt de HD en USB (en display) onterecht ten aanzien van het prijsverschil????

SO WHAT!!!! een ieder kan dat voor zichzelf uitmaken
Ik krijg het idee dat je voor jezelf (en anderen) je aankoop van de 500 wil verantwoorden!.

Wees gelukkig met je aankoop, ik ben blij met mijn HD en USB (+display).

(p.s Ja toevallig weet ik dat je gekicked bent)

wat een druiloor ben jij ;wat heeft nu gekicked met mijn vraag te maken maar goed dan weet je ook waarom het was ;het kicken dus(lijkt wel voetbal)
dus een display een HD van 40 euro en nog wat van dit soort futiliteiten veroorzaakt het grote prijsverschil???
En wat betreft het rechtvaardigen van de 500
Wat mij betreft koopt iedereen een pace 500 ;ook 500 leuk he
Maar met al het gedoe,jij hebt dus een 7000 en vind eigenllijk dat je te veel heb betaald,anders reageer je niet zo raar
SO WHAT!!!! een ieder kan dat voor zichzelf uitmaken
Natuurlijk ,maar alleen ge... maar geen andwoord

Maar met al het gedoe,jij hebt dus een 7000 en vind eigenllijk dat je te veel heb betaald [/B]

Heb je mij niet horen zeggen, ik vind helemaal niet dat ik teveel heb betaald.

Jij wil een verklaring cq antwoord op het prijsverschil tussen de 7000 en de 500. Dat antwoord ga je hier niet vinden probeer het eens bij dream zelf.

Misschien kunnen zij het aan jouw uitleggen hoe e.e.a inelkaar steekt, dus waarom hd aansturing, usb aansturing en display aansturing ingebouwd op het moederbord nu zoveel duurder moet zijn dan zonder.

p.s vind dit eigenlijk gelul van nix en dit is mijn laatste replay hierop. Zeur niet wees tevreden met je aankoop.
Ik begrijp eerlijk gezegt je vraagstelling niet? ( had iets langer gespaard dan had je ook een 7000 kunnen kopen :).)

heeft niks met sparen te maken maar misschien omdat het 1 van de weinige 12 volt decoders is met veel potentie,en zoals het er nu voorstaat koop ik ;denk ik de 7040 of de 7085
Wat je schrijft dat je te raden moet gaan bij dream media, oke
misschien gellijk ;krijg je ook geen andwoord.
Wat ik zelf denk,de ontwikkelingskosten van de 7000 die ze bij de 500 niet nodig hadden en omdat de 7000 niet meer gemaakt word maar daar nog steeds de volle prijs voor betaald moet worden tot de 7*** komt ,dan zal deze ook wel zakken
Maar als de enige reden is dat er zo`n prijsverschil is, prima
maar niet om een usb ,HD en en een display aan de voorkant

Daar komt bij, dat de 7000 een heel stukje soepeler loopt als de 500, zal best met de beschikbare software te maken hebben ook, maar toch. Ab van een 500 is verschrikkelijk ding. 1x scart

Als je op aan drukt en je houd de tuner niet tegen, dan valt ie achter de tv :))

De 500 is een leuk apparaat, zeker voor de persoon die met creatieve images aan de slag gaat.

Het gemis van een display en interne HD controller zal lang niet voor iedereen zo belangrijk zijn.

De 500 is standaard als Free To Air receiver te gebruiken en dat zijn ontvangers die in Nederland niet populair zijn. In andere landen, zoals de thuisbasis van Dream Multimedia, zijn FTA ontvangers w?l populair.

De ontvanger zit hiermee aanzienlijk dichter in de buurt van de prijzen van FTA ontvangers.

De productiekosten zijn laag, evenals de kosten voor de 7000, en de eerste kosten van Dream zullen op gebied van reclame, logistiek, software e.d. al lang e.e.a. opgebracht hebben.

Een belangrijke overweging is w?l : w?t doe je als de images er niet meer zijn of komen ? met een 7000 serie heb je dan altijd nog een CI slot waarmee je verder kunt.

Met de 500 is dat nog maar de vraag. Het is w?l ??n van de leukste, kleinste ontvangers die ik ooit in mijn handen heb gehad en voor een dikke 150 euro is het misschien b?st de moeite waard.

De reden waarom ik zo`n ding heb aangeschaft is eigenllijk voor mijn werk heb alleen maar beschikking over 24 volt en daar is vrij simpel 12 volt van te maken,ik heb ook wat andere 12 volt decoders gevonden die in de zelfde prijsklassen liggen maar dan wel zonder module ;kost toch rond de 50 euro
En over de image, de mijne draait op pli met mijn c+kaart, draait prima ,dus als er geen nieuwe image`s meer zijn heb je volgens
mij aan geen 1 dreambox meer wat.
Wat dat aangaat aan geen 1 decoder meer ,nee ben ik niet zo bang voor,mede door het feit dat de dreambox een vrij``normale`` decoder is geworden ,met mooie software,en dat je niet in het bijzonder verstand moet hebben van linux.
Bij veel programma`s die gemaakt zijn voor de decoder zit voor 80% een *.txt bij die je verteld waar wat staan moet,en voor de rest zijn er nog altijd de vele dreambox site`s

Wie weet waarom er zo`n verschrikellijk prijsverschil is tusen de dm 500 en de 7000
Wat een 7000 meer kan rechtvaardigd niet het prijsverschil tussen de 500 en de 7000
De dm 500 kost rond de 190 euro en de 7000 rond de 350en dat scheelt bijna een dm500

Je stelt hier een vraag en je geeft zelf de antwoorden al in al je postings, is het dan niet een overbodige vraag???? Ik vind het een totaal onzinnige posting die nergens op slaat en dan ook nog eens commentaar geven, de enigste druiloor die hier post ben jij!!!

Je bent de zwakste schakel.... TOT ZIENS!!!!

De initi?le vraag is beantwoord. Om de onvriendelijke uitlatingen tussen personen heen en weer te stoppen is dit draadje op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan