Prijzen tweedehands auto's?

Ik ben heel de week een paar uur per dag aan de auto bezig,
en dan kom je soms iets tegen.

De ramen aan de achterkant waren beplakt met van die donkere
folie. Leuk als je van houdt, maar ik heb er alles van af gehaald.
Ik zag niks door achteruitkijkspiegel, schijnt te mogen, maar ik vindt niet bepaald veilig.

De trekhaak was behoorlijk geroest dus deze gisteren behandeld en weer zwart gespoten. Daarna zag ik dat het reservewiel, wat onder auto hangt dat daar de velg flink geroest is, dus die haal ik er morgen even onderhuid, even de auto opkrikken, en er steunen onderzetten en meteen alles verder nakijken en eventueel tectileren. Ik heb daar nog wat kleine roestplekken gezien.

Maar ach het is goei weer, en als ik het te warm krijg dan plof ik even in het zwembad. 😎🤓🤣
 
schijnt te mogen,
Ja het mag minder dan 55% zijn maar dan moet je wel verplicht 2 buitenspiegels hebben. Logisch ook.
Maar ik zou het er ook afgehaald hebben, als die binnenspiegel er in zit maak ik er ook graag gebruik van en als je dan niets achter je ziet vanwege folie, dan schiet dat niet op. Ben het met je eens dat dit niet echt veilig is voor een auto.
Nu is dat ook wel met bestelauto'tjes en combi's, maar omdat je daar dan ook apart op buitenspiegels rijdt let je als het goed is wat meer op. In een binnenspiegel bij gewone auto zie je soms nog fietsers of brom/snor fietsers achter je capriolen uithalen en je dan rechts of links voorbij gaan en dat zou dan normaliter net in je blinde deel zitten van je buitenspiegels. Met binnenspiegel zit je dus als bestuurder met wat meer zicht en dus veiliger.

Hahaha ja het is inderdaad uitstekend weer, hier is het badje inmiddels ook alweer op temperatuur dus vermoedelijk ga ik er morgen ook even in plonzen of overmorgen. :biggrin:
 
Wat die buitenspiegels betreft daar heb ik mee leren achteruit te rijden met een Volkswagen bus toendertijd, dit ding was volgeladen met brood en ander spul,
dus een binnenspiegel gebruik ik bijna nooit. Maar dit was écht te donker.

Vandaag even lekker tapas wezen eten in Breda, was erg lekker, alleen ging daar tijdens de sanitaire stop gigantisch door mijn rug, precies op de plek waar 4 jaar geleden mijn hernia zat.

Morgen dus zwembroek aan en in dat zwembad, zit niet voor niks 5000 liter water in. :biggrin:
 
Sterkte met je rug!
 
dus een binnenspiegel gebruik ik bijna nooit.
Ik ook vrij zelden want in de touringcar kon je met dat ding alleen naar de passagiers kijken. :)
Maar op bepaalde kruisingen of plekken waar fietsers en zo wel eens gekke streken in halen gebruik ik 'm wel en als het druk is op de autosnelweg bij inhalen.

Beterschap met de rug!
 
Ik gebruik mijn binnenspiegel meestal als ik op de snelweg zit, kijken wie er achter mij rijdt,
en inschatten wat de snelheid is mocht ik in gaan halen.


Wat die rug betreft, thanks, maar ik ben gisteren flink verschrokken, verloor even compleet mijn balans,
dus ving mezelf kromstaand met mijn handen, maar, verdomme, meteen een flinke tik op de plek waar ik 4 jaar geleden geopereerd ben.

Het is in dit geval off topic, maar lang geleden dat ik zoveel "messteken" kreeg tijden het etentje,
en het slapen daarna.
 
Voorzichtig Freggel!! Sterkte met jouw rug!

Wat buitenspiegels betreft, die heb ik niet op mijn auto, ook geen binnenspiegels.
Nog sterker, ik heb zelfs geen richtingaanwijzers op mijn auto!!!



.....ik heb een BMW.. :biggrin: :biggrin:
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan