Prinsjesdag.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik hoop dat ze dit jaar doen wat ze beloven bij de alweer gelekte plannen.
 
? die bijgestelde btw inkomen bedoel je?
van geschat 68 miljard naar minimaal 70 miljard omdat de prijzen zo hoog zijn?
of bedoel je dat de "groot verdieners" geen hulp krijgen met de stook kosten want "die verdienen genoeg"
ik denk dat ik me hier in dit topic even op de vlakte ga houden want verneem mijn bloeddruk al weer...
 
Ik dat de vvd ers met hun stink bakken weer 130 mogen en de boetes voor jan met de pep verdubbelen.
 
die vvd ers rijden nu electrike @janblues :ROFLMAO:

maar zou me echt benieuwen of er nu wat overeind blijft na al die jaren niet.
 
Zoveel is er niet gelekt hoorde ik gisteren nog op het journaal. Dit omdat het kabinet er zelf nog niet eens klaar mee is.

Maar 10% erbij aan loon/uitkering terwijl de kosten met 16% gestegen zijn (en nog stijgende zijn) is wel leuk, maar nog altijd het nodige verlies.
De econome van de bank was aan het mauwen dat er nog niet zoveel mensen zoveel geld moesten betalen aan energie en de overheid moest opletten met vergoedingen. Dat kon de inflatie verergeren.
Waar bemoeit die troel zich mee, dus al die mensen die nu al geen contract hebben en het moeilijk hebben tellen niet mee?
Ik ben eens benieuwd wat er komen gaat. Ze zijn vandaag nog met de elektriciteitsbedrijven aan het praten om te kijken wat ze daar nog kunnen winnen.

Maar uiteraard... VVD'ers gaan het niet echt voelen.
 
Nou sat-et hier rijden die gasten in een ram.
Die slurpen geen stroom.
 
@janblues
een dodge.....
dat zijn ondernemers voor de bijtelling en wegen belasting stemmen die vvd?
 
Je wil niet weten hoeveel mensen vvd stemmen.
 
Nog altijd veel en veel te veel in elk geval.
 
ow dan moet ik ook vvd stemmen .. die dodge lijkt me ook wel wat
al rijden de meeste op lpg trouwens.

maare ik zag net in de krant een goede vervangende troon rede:

wat u niet wilt dat u geschied, doet een ander dat dan ook niet.
 
Vergeten wij D66 niet, wie de meeste belangrijke ministersposten heeft verworven en haar beleid dus wordt uitgevoerd?
Het is niet de VVD maar D66 beleid.
De VVD zonder Rutte zou dit nooit geaccepteerd hebben..
Het land moet van democraten af...of eigenlijk de gehele wereld..
 
Laatst bewerkt:
ach robke jetje (jawel onze minister van klimaat EN energie) zit met de algemene beschouwingen al in amerika bij een of ander energie forum

@Dr.Z moet ik nu vvd of d66 gaan stemmen voor die dodge?
help ff ik weet het niet meer....
of toch maar bbb want die achterban rijd al wel groot materieel (waarvan er nu op prinsjes dag al 4 in beslag genomen zijn trouwens)
 
@sat-ed , BBB laat tenminste dikke zware diesels toe :biggrin: ...en diesel stoot vrijwel geen CO2 uit..;)
Overigens zat ik er stiekem wel aan te denken om weer iets in de politiek te gaan doen en dan inderdaad bij bbb..
..ik heb wel iets met Borsten, Billen en Benen..:ROFLMAO:
 
Ik kan er na vandaag geen touw meer aan vastknopen wat men allemaal aan de burgers heeft beloofd. :unsure:

Ik heb er geen goed gevoel bij...
 
Ik deels maar dat is tot 1 januari en het is me nog niet duidelijk hoe het vanaf januari gaat en wat dan de prijzen gaan worden omdat dan weer de energiebelasting weer terug normaal wordt om het huidige pakket mede te kunnen vergoeden.
Het wordt een beetje een janboel zo.
 
wat men allemaal aan de burgers heeft beloofd.
das nou net het probleem
beloven wil in dat soort kringen niet zeggen dat het gebeurt.

@Black Tiger
die jan boel waar jij het over hebt ben ik ook een beetje bang voor
aan de andere kant is dat al een poosje aan de hand dus ben er ook al min of meer aan gewend dat je toch niet weet wat iemand gaat beslissen
 
Ik sta alleen maar verbaasd over het jaarverbruik van een "gemiddeld" gezin!

2300 Kwh
1200 m3

We zijn met zijn 3'en bij ons maar zijn dan een bovengemiddeld gezin denk ik dan

4100 Kwh
1800 m3
 
een gemiddeld gezin bestaat net zo goed als een gemiddelde nederlander
niet dus
 
Het is wel kabinet Rutte he, zunig aan dus.
 
In mijn ogen draait het om de algemene politieke beschouwingen. Dan kan iedereen zijn zegje weer doen en ik zit er dan vanaf het begin naar te kijken want ik volg het wel een beetje. Maar Prinsjesdag blijft een grote poppenkast.
Verkeerde naam er staat een Koning een programma voor het komende jaar te vertellen, het programma wat op het allerlaatst nog aangepast wordt. (Je zou het maar moet voordragen, voorbereiding gaat niet echt lekker. Ik had tegen Rutte gezegd dit flik je me niet, je gaat het zelf maar voordragen!)

Prinsjesdag…. Ik heb er een keer of drie gestaan, niet voor mijn plezier maar ik stond in de erehaag en mocht de eregroet brengen. Toen had ik al zoiets wat zou deze poppenkast wil niet kosten en dan incl. het weken lang oefenen en de transporten van iedereen doorgeteld, het onderhouden en opslaan van het materiaal wat het hele jaar staat te wachten tot het weer naar buiten mag.

Van mij mag er wel iets nieuws bedacht worden.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan