probelemen seting humi 5400Z

J

johanflora

Hallo sat vrienden

Ik zit met een probleem en hoop hier help te vinden Ik woon nu op de philippies hier kijken ze de Agila2 sat 146 oost of te wel dreamsat . ( er is wel een card voor nodig om het active te maken ) Maar de setting is op 120 grade oost . ok ik heb na 4 jaar me humi 5400Z met H 2.8 uit de kast gehaalt en gelezen waar ik me schotel moet platzen 120 grade op 60 H ok zo gedaan met signaal komt maar op 42-47% met een 0% signal qualityd.

wat ik gedaan heb is de agila2 in gestelt in me humi en kom op 12515 polar horizontal symbol rate 22000 / fec auto , netwerk ja , auto skip , LNB ferquenty universal, 22khz tone enebled , 0-12v switch enebled , DiSeQC input B , signal detection 12515 mhz (H) .sr 22000 5/6 , motor disabled .
ook al draai ik me schotel van 130 naar de 110 grade totaal niks

ps. de key wat moet in gevoerd worden gaat per afstands bediening

wie kan me zegen wat ik verkeert doe en kan me blij maken

Ja die vraag heb je op meerdere forums gesteld overal krijg je te horen dat de Philipijnen achter de horizon ligt en je daar geen beeld op een Astra sateliet kan krijgen.

Maar gewoon verder proberen misschien aan SES Astra vragen of ze de sateliet kunnen verplaatsen!!:megaf:

@aart1944

voor je gaat schreuwen hier moet je eerst lezen ik vraag voor de AGILA2 niet voor de astra .

Oeps inderdaad.:bloos:

Maar omdat 12515 H 22000 de freqentie is van Canal digitaal op Astra kwam ik op dat antwoordt.
Maar op de Agila2 zul je niets vinden met die freqentie daar gebruiken ze die niet.
Het is een gecombineerde sateliet met KU band en C band welke lnb gebruik je en wat wil je ontvangen??

Op C band met een c band lnb zou je op 4049 H 6716 de Philipine mux kunnen ontvangen en de rest ook met de juiste freqs dus kijk naar Lyngsat.

http://www.lyngsat.com/agila2.html

Beste Aart1944

ik ben niet zo sorry
ja dat is het nu net die agila2 zo als je gelezen heb heb ik al jaren niks meer gedaan met sat dus ben een rookie geworden in die jaren.
en lyngsat heb ik ook al uit gespit word geen cent wijser de sat staat op 146 oost maar ga je naar www.dream.com.ph moet je schotel op 120 grade gezet worden .? dus en hier heb je geen 100% vrije sicht want er zijn coco bomen en kloten kabels die in de lucht hangen .

je vraagt me ik heb 2 universal lnb`s de 3e weet ik niet uit me hoofd heb het toen gebruikt met astra en hotbird ik zag wat freq staan op lyngsat en ga morgen kijken of ik me humie daar op in kan stellen !

ok vraagje ik heb nu de nieuwe software voor de humie maar hoe krijg ik die er nu op ?
heb ook de wdn40ak+ moet ik hier nog meer voor gebruiken want me humie is ver van me pc zo ver ik kom heb me humi naar me pc gebracht en aan gesloten met 0 modem kabel en wdn laten lopen maar op me pc zie ik niks gebeuren

ik zeg hier wat tips staan maar die site`s werken niet meer

ok al vast bedankt
ps mocht het me lukken probeer ik ook de sat op 105 grade AsiaSat 3S alleen kan ik hier geen motor gebruiken van wegen de harde wind stoten ik weet wel dat ik daar voor een schotel van 180cm moet hebben .
wie weet kunnen we goeden sat vrienden worden en de philippines is echt mooi land
en wie weet kom je een langs en voor goeden vrienden heb ik altijd nog wel plaats in me zomerhuisje aan het strand .

groeten johan

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan