probleem dm500

M

musli

Ik wil een nieuwe image in mijn 500 zetten maar de volgende problemen kwamen naar voren.
Na het opstarten van dream up (voor de 500) ging in eerste instantie alles goed ;conection establisd
Daarna een erase toen begonnen de problemen
resetting locbits faild,toch geprobeerd om de image te laden (flash)maar upload packace faild
Daarna maar de stroom eraf en een half uurtje gewacht en weer van voor af aan begonnen.
dus weer een erase gedaan met als result 0 ,dus prima
en weer de image proberen te uploaden maar weer dezelfde melding upload package faild
Nu ben ik in de tussentyd een paar uurtje`s verder en /of
resetting lockbits faild of upload package faild
Wat nu of beter gezegd
wat is het probleen
 
dat met die lockbits heb ik ook gehad, dach toen dat het wel het einde zou zijn van de db500.

welke dreamup gebruik je? met netwerkfunctie of zonder?
 
ik gebruik de dreamup van dream multimedia met een nulmodemkabel ,dus netwerk zonder image gaat volgens mij niet
ik heb dit al verschijdene keren gedaan en tot nu toe zonder problemen
 
Na een paar dagen het weer gaan proberen,en in eerste instantie steeds hetzelfde.
Ik heb afgelopen weekend mijn computer leeggehaald dus ook dreamup was weg,en ik herinerde mij dat ik in het begin ook niks kon leeghalen en uploaden
Het probleem is ,,dat als je een image erin zet met een nulmodemkabel en je laat``use network``aangevinkt staan
de boel niet werkt,en aangezien er een ``nieuwe `` dreamup instaan dit dus ook aangevinkt staat,en dit moet niet
dus probleen opgelost
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan