probleem met DB7020

Tja Frans, ieder zijn mening. Daarnaast doen de meeste mij bekende handelaren aan CS dus zo verwonderlijk zou ik dat niet vinden.

@Sonja: Ik hoop dat Ron toestemming geeft te melden wat het is, het zou namelijk hetzelfde probleem kunnen zijn wat mijn neef ook met zijn DM7000 heeft alhoewel dat apparaat elders goed lijkt te werken.
 
Mogelijk dat een cristal geen impuls krijgt door een commando naar de hogere freq.

In 99% is het een ic van 2 euro.(welke type weet ik niet zo 123 zou schema moeten raadplegen. en dan uit voorzorg de gegevens doormeten aan desb ic.

Op afstand zoiets oplossen is onmogelijk.in het cirquit hangen meerdere componenten die er moeten voor zorgen dat het werkt!!zelfs een rimpel in een voeding kan rare symtonen geven. en voor je niets meet of weet. zit je aan de verkeerde componenten te branden.

Meten is Weten

Hopelijk komt de euvel aan het licht.


Grtz/Sth.
 
Ook ik heb goede ervaringen met Ron toen ik een eigen gemaakte EMU in de Humax 5400 gooide en de Flash eruit lag :) Deze man weet wat repareren en solderen is. Inderdaad, laat het s.v.p. even weten Sonja wat het is want ik ken meerdere mensen met een DM7020 en DM 7000 die hier last van hebben.

Grt. Parabolica
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan